اولین چالش گل محمدی در ابتدای فصل/ پرسپولیس با 4 غیبت به ذوب آهن می رسد.

به جز امیری، پاکدل و حنانوف که مصدوم هستند، امید عالیشاه نیز به دلیل محرومیت در بازی مهم پرسپولیس در ورزشگاه فولادشهر غایب خواهد بود تا گل محمدی با علم به 4 غایب تیمش را برای این دیدار آماده کند.

طبق پیش بینی های قبلی احتمالا وحید امیری در هفته اول قرمزها غایب خواهد بود و در کنار او حامد پاکدل نیز نمی تواند سرخ پوشان را همراهی کند. و اینجاست که به نظر می رسد جذب یک مهاجم خارجی قطعی شده و طی چند روز آینده یحیی گل محمدی بازیکن مورد علاقه خود وارد تهران می شود و احتمالا جای او را در این بازی خواهد گرفت.

پرسپولیسی ها در چارچوب هفته اول رقابت های لیگ برتر بیست و دوم، 31 مردادماه در اصفهان به مصاف ذوب آهن می روند که تعدادی از بازیکنان خود را در اختیار ندارند.

اگرچه احتمال بازگشت پاکدل به تمرینات در آستانه بازی با ذوب آهن و در فاصله 48 ساعت از آن بازی وجود دارد، اما تا جایی که گل محمدی می داند به دلیل حضور در بازی با ذوب آهن بعید است. غیبت او در تمرین



سرویس داخلی اخبار فوتبال

وحدت حنان اف دیگر مصدوم پرسپولیس است که گفته می شود در بازی با ذوب آهن غایب بوده است. حنانوف که حضورش در پرسپولیس مقابل تامیروف قطعی به نظر می رسد، در تمرینات پیش فصل به عنوان هافبک دفاعی و دفاع میانی مورد آزمایش قرار گرفت و به نظر می رسد فصل آینده در پست هافبک دفاعی قرار بگیرد. حالا باید دید در هفته دوم برای قرمزها بازی می کند یا خیر.