حالا نوبت الفیصلی است نه چیز دیگر!

البته نکونام بعد از بازی وقتی چهره غمگین و غمگین بازیکنانش را در فرودگاه دید، تصمیم گرفت آنها را جمع کند و از همان فرودگاه ریکاوری روانی را آغاز کند. او از بازیکنانش خواست تا روی لیگ قهرمانان و بازی بعدی مقابل الفیصلی تمرکز کنند. نکونام به بازیکنانش گفت که اکنون زمان اتحاد و یکپارچگی برای موفقیت در آسیا است، میل به پیروزی در فولاد بسیار مهم است و تنها با کمک یکدیگر می توانند از این وضعیت خارج شوند.

1799627

فولاد خوزستان برای دومین بار در تاریخ خود به مرحله یک هشتم نهایی راه یافته و شانس زیادی برای صعود به مرحله بعد دارد. 9 سال پیش فولادی ها در این مرحله به مصاف السد رفتند و در آن دو رفت و برگشت، السد و ستاره شان رائول گونزالس توانستند در اهواز جشن صعود بگیرند و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کنند و تیم اهوازی در حضور 50 هزار هوادار ناکام ماندند 4 تیم برتر غرب آسیا خالی خواهند ماند.

فولاد در صورت پیروزی مقابل الفیصلی منتظر قرعه کشی در روز دوم اسفند خواهد بود تا حریف خود را در روز چهارم اسفند مشخص کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

فولادی ها روز دوشنبه به مصاف الفیصلی عربستان می روند و در صورت صعود می توانند به مصاف تیم های بزرگی مانند الهلال، الدیل یا حتی الشباب عربستان بروند. ورزشگاه الثمامه میزبان این بازی خواهد بود و نکونام که خود تجربه حضور در لیگ اروپا و لیگ قهرمانان آسیا را به عنوان بازیکن دارد، اکنون بیش از هر زمان دیگری تیمش به آرامش و آسودگی نیاز دارد و در این مرحله روی موفقیت تمرکز دارد.


سرویس خبر شماره: 1870466
25 فوریه 1401 در 23:03
5.9 هزار امتیاز خبر|

3نقطه نظر

مس را فراموش کن شاید الهلال می خوری!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فولاد مقابل مس رفسنجان شکست خورد تا پس از این شکست نابهنگام، برای دیدار با عربستانی های الفیصلی در لیگ قهرمانان آسیا حاضر شود. شاگردان نکونام در دیدار با تیم ربیعی نتوانستند عملکرد فوق العاده خود را مقابل سپاهان ارائه دهند و با شکست ورزشگاه مس را ترک کردند.

فولاد بازی حساسی مقابل الفیصلی دارد و این شانس را دارد که برای اولین بار در جمع چهار تیم برتر غرب آسیا جواز حضور داشته باشد.

حالا نوبت الفیصلی است نه چیز دیگر!