عنایتی قصد جدایی از نفت مسجد سلیمان را دارد

نفت مسجد سلیمان در چهار دیدار پیشروی عنایتی عملکرد قابل قبولی داشت. این تیم پیش از حضور عنایتی در مجموع 16 بازی 37 گل دریافت کرده بود اما در 3 بازی از 4 بازی نفت با مدیریت عنایتی دروازه این تیم بسته نگه داشته شد.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1870468
25 فوریه 1401 در 23:07
5.3K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

سرمربی جوان نفت مسجد سلیمان در نشست خبری پایانی بازی مقابل آبادانی حاضر نشد تا این باور را ایجاد کند که عنایتی با توجه به وعده های مالی نافرجام باشگاه از این تیم جدا شود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان روزهای خوبی را سپری نمی کند. تنها نماینده شهر اولینها به احتمال زیاد شاهد خروج رضا عنایتی از این باشگاه خواهد بود.

عنایتی که به عنوان جانشین ابراهیم اشکش هدایت این تیم را برعهده گرفت با وعده های مالی مدیران باشگاه مواجه شد و قرار شد باشگاه مطالبات بازیکنان خود را پرداخت کند که تولید نمی شود.

به نظر می رسد رضا عنایتی در آستانه خروج از نفت مسجد سلیمان است.

عنایتی قصد جدایی از نفت مسجد سلیمان را دارد

سرمربی جوان مسجدسلیمانی پس از دیدار با استقلال تصمیم به جدایی از این تیم گرفته بود و در نهایت با وعده های جدید لیدرها در این تیم ماندگار شد.

با این وجود، در آستانه رویارویی حساس با صنعت نفت که یکی از اصلی‌ترین رقبای مسجد سلیمان برای بقا محسوب می‌شود، دستمزد کمی به اعضای تیم پرداخت و باعث سرریز جام شد. صبر عنایتی.