حتی رونالدو هم تحمل تمرین بنزما را ندارد!

خاویر آتالایا، مربی شخصی کریم بنزما، می گوید که این بازیکن بسیار سخت تمرین می کند تا به سطح بالایی از آمادگی جسمانی بازگردد.

حتی رونالدو هم تحمل تمرین بنزما را ندارد!


سرویس خبر شماره: 1869046
18 فوریه 1401 در 1:45 ب.ظ
995

0نقطه نظر

خاویر آتالایا:

تلاش این بازیکن برای بازگشت به اوج خود ادامه دارد و حالا مربی شخصی او ادعاهای جالبی درباره تمرینات فشرده بنزما دارد.
آتالایا در این خصوص به خبرنگاران گفت: بنزما در حال انجام تمریناتی است که مطمئنم تحمل آن برای کریستیانو رونالدو سخت خواهد بود.
معروف است که رونالدو برای حفظ شرایط بدنی خوب خود تمرینات سختی می کند و حالا این ادعا نشان می دهد که این مهاجم فرانسوی تمام تلاش خود را کرده است تا بتواند در نقطه حساس فصل 2022 با بهترین آمادگی ممکن به ترکیب رئال بازگردد. فصل 23.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شدت بازی های فصل گذشته و این فصل در اروپا باعث شده تا بازیکنان زیادی با آسیب دیدگی های متعدد، کبودی و خستگی عضلانی دست و پنجه نرم کنند.
بنزما قبل از جام جهانی مصدوم شد و کادر پزشکی رئال اعلام کرد که این بازیکن هم از خستگی عضلانی رنج می برد اما در نهایت تصمیم گرفت به همراه تیم فرانسه راهی قطر شود.
او باز هم در اردوی این تیم در قطر با مشکلاتی مواجه شد و اگرچه این مصدومیت جدی نبود، اما دیدیه دشان تصمیم گرفت این بازیکن را به خانه بفرستد. این به او زمان بیشتری برای استراحت در جام جهانی داد.
اما این ستاره رئال مادرید در دیدار مقابل والنسیا دوباره مصدوم شد و نتوانست تا پایان بازی تیمش را همراهی کند و گفته می شد حداقل در نیمه نهایی جام باشگاه های جهان غایب خواهد بود.

1799234