نتایج غیرمنتظره جعفری در قلعه عقاب ها

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، زمانی که جهانبخش جعفری وارد تلاش او شد، هیچکس باور نمی کرد که این مربی بتواند تغییر خاصی در شرایط چوکا ایجاد کند و پیچ و تاب صحبت های این مربی در فضای مجازی که بازیکنان را تهدید می کرد، به تماشاگران در هیت ام کمک می کند. با یک چوب چشم به این مربی و چوکا تلاش خود را دوچندان کردند.

حالا سه بازی می گذرد که بازیکن دهه 70 پرسپولیس در تلاش هایش پیش افتاد و موفق شد از 9 امتیاز ممکن 7 امتیاز را کسب کند. چوکا قبل از حضور جهانبخش جعفری با 6 امتیاز در رده هفدهم جدول رده بندی لیگ برتر قرار داشت. و شرایط بسیار بدی از نظر گل زده وجود داشت اما حالا آنها با 7 امتیاز در سه بازی اخیر، 8 گل زده و 3 گل دریافت کرده اند. و با 13 امتیاز از خلیج فارس ماهشهر با 12 امتیاز برتری دارند.


سرویس خبر شماره: 1869035
18 فوریه 1401 @ 1:21 بعد از ظهر |
646 امتیاز خبر

0نقطه نظر

7 امتیاز در 3 بازی و 8 گل زده؛

سبزپوشان تالشی در حال حاضر تنها سه امتیاز از تیم برتر خود که آرمان گهر با 16 امتیاز است فاصله دارد و امروز هیچکس نمی تواند با قطعیت بگوید این تیم به دسته دوم سقوط خواهد کرد. آنها مصمم به ماندن در لیگ هستند و در صورت ادامه این روند برای دومین سال متوالی در هفته های آینده در لیگ برتر حضور خواهند داشت. باید دید این نتایج غیرمنتظره سبزپوشان تالشی با حمایت هواداران خاص و پرشور تا کجا ادامه خواهد داشت.



مجله اخبار فوتبال داخلی

هیچکس انتظار نداشت این مربی پس از صحبت های عجیب جهانبخش جعفری در جمع بندی اینقدر خوب عمل کند.

نتایج غیرمنتظره جعفری در قلعه عقاب ها