حرکت زننده حمیدی فر و حمله بازیکن ذوب


سرویس خبر شماره: 2019616
17 مه 1403 در 11:08 ب.ظ.
3.1 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر

در پایان دیدار استقلال و ذوب آهن درگیری عجیبی رخ داد.

حرکت زننده حمیدی فر و حمله بازیکن ذوب

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در پایان دیدار استقلال و ذوب آهن امید حمیدی فر با مهرداد رضایی بازیکن ذوب آهن درگیری عجیبی داشت و در مقابل حواشی ایجاد شده در جریان بازی، اقدامات تلافی جویانه ای انجام داد.

در حالی که بازیکنان و هواداران استقلال در حال شادی و جشن پیروزی بزرگ مقابل ذوب آهن بودند، حمیدی فر با دیدن مهرداد رضایی به سمت او هجوم آورد و با قدرت زیاد او را به زمین انداخت. روی سرش ایستاد و با آن خطاب کرد. برخی از کلمات.

2019058

علت این درگیری به حاشیه بازی و انتشار ویدئویی که در آن مهرداد رضایی پس از ضربه زدن به حمیدی فر با لحنی خاص او را مورد خطاب قرار می دهد و انتشار این کلیپ در فضای مجازی جنجال های زیادی به پا کرد، حمیدی فر به دعوا پرداخت. بازگشت. در بازی برگشت این صحنه را جبران کرد و لبه های عجیبی ایجاد کرد.

2019059

استقلالی ها و اعضای تیم ذوب آهن که نزدیک محل حادثه بودند سعی کردند حمیدی فر را از صحنه دور کنند و از حرکت مهرداد رضایی به سمت او جلوگیری کنند تا این درگیری به زودی خاتمه یابد.

کاری که حمیدی فر در این صحنه انجام داد تحت تاثیر اتفاقات مسابقه نبوده و مشخص است که قبل از شروع مسابقه به دنبال درگیری با مهرداد رضایی بازیکن تیم ذوب آهن بوده است!

مجله اخبار فوتبال داخلی