بابت این اتفاق عذرخواهی می کنم/امیدوارم این اشتباه را از ذهن هواداران پرسپولیس پاک کنم



سروش رفیعی بازیکن پرسپولیس درباره محرومیتش بعد از بازی مقابل نساجی گفت: اخراج شدم، دیگر چه صحبتی کنم. من یک کارت زرد گرفتم، سپس یک کارت زرد دیگر، سپس داور کارت قرمز داد و من اخراج شدم.

او با خنده ادامه داد: شوخی کردم که دو کارت زرد گرفتم و اخراج شدم. بازی خیلی خوبی بود. ابتدا از تیم خوب و جذاب نساجی، بازیکنان خوب و کادر فنی عالی و همچنین هواداران بی نظیر قائم شهر تشکر می کنم. واقعا از صمیم قلب امیدوارم شرایط آنها در این چند مسابقه به گونه ای باشد که به ورزشگاه و جایگاه امنی برسند و امیدوارم همچنان در لیگ ما باشند.

سروش ادامه داد: مسابقه خیلی خوبی بود و بازی را خیلی خوب شروع کردیم. در نیمه اول شرایط خوبی داشتیم و طبق تحلیلی که انجام داده بودیم توانستیم توپ های خوبی را در پرس بازیکنان نساجی به دست بیاوریم و موقعیت های خوبی داشته باشیم. می توانستیم گل دوم و سوم را بزنیم اما متاسفانه نشد. در نیمه دوم در صحنه ای که به ندرت برایم پیش می آمد، اشتباه کردم و سعی کردم عقب نشینی کنم اما تصادف کردم.

وی درباره داوری گفت: من فقط می توانم به نظر آقای فنادی فر روی کارت ها احترام بگذارم. آنچه برای من مهم است این است که ابتدا از رفقا و کارکنانمان که می دانم دقایقی تحت فشار بودند عذرخواهی می کنم. تقریبا 45،50 دقیقه به بازی باقی مانده بود. این بازی عالی به تیم ما نشان داد که با وجود اینکه ده بازیکن هستیم و گل می زنیم، اما همچنان روحیه پیروزی را داریم و می توانیم گل بزنیم. من یک عذرخواهی صمیمانه و ویژه از همه هوادارانمان دارم، می دانم تماشای بازی پشت تلویزیون چقدر سخت است و چقدر استرس دارند و واقعاً بابت این اتفاق عذرخواهی می کنم. فکر می کنم در این مرحله مهم ترین بحث این بود که ما 3 امتیاز گرفتیم. امیدوارم بتوانم در مسابقات بعدی به گونه ای عمل کنم که بتوانم این اشتباه را از ذهن هواداران پاک کنم.

بیشتر بخوانید: واکنش عجیب بیرانوند به یک سوال; تو بازی هستی یا نه؟/ حافظ پرسپولیس عصبانی بود؟ + ویدیو



سرویس داخلی اخبار فوتبال