حسینی مانند پرسپولیس: نیمی از مربیان برای من (عکس)


سرویس خبر شماره: 2018665
13 مه 1403 در 4:19 ب.ظ.
1.7 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

شاگردان سیدمجتبی حسینی برای دومین دیدار متوالی از پیروزی حریف خود در نیمه دوم جلوگیری کردند.

حسینی مانند پرسپولیس: نیمی از مربیان برای من (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آلومینیوم اراک 5 روز پس از نمایش باورنکردنی مقابل پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان قرار گرفت که موفق شد پیروز شود و در حالی که حریفش تنها به دنبال پیروزی و خروج از منطقه سقوط بود، این کار را انجام نداد. اجازه داد این اتفاق بیفتد و در نیمه دوم یک گل زودهنگام زد تا بدون باخت به دیدار بعدی مقابل پیکان صعود کند.

سیدمجتبی حسینی نیز دیروز به مصاف تیم فوتبال خوزستان رفت، مانند دیدار مقابل پرسپولیس که تیمش سه بار برگشت و در وقت قانونی و اضافه توانست سرنوشت بازی را در نیمه مربی تغییر دهد و در نهایت راهی مرحله بعد شود. او با اینکه از بازی محروم شد و نتوانست به رختکن برود، حرف هایش را از طریق کادرفنی به بازیکنان منتقل کرد تا در 45 ثانیه آینده عملکرد بهتری داشته باشند.

2017461

آلومینیوم اراک در نیمه اول روی ریباند از روی ضربه ایستگاهی دروازه خود را باز دید اما در نیمه دوم با فشار حملات بیشتر توانستند به بازی برگردند و با پاس رو به جلو محمدمهدی. لطفی، پاس یونس اکبرپور و ضربه سر شیرجه ای محمدامین کاظمیان گلزنی کردند و یک امتیاز کسب کردند.

شاگردان مجتبی حسینی در نیمه دوم برای دومین دیدار متوالی سرنوشت خود را تغییر دادند که البته این اتفاق در دیدارهای دیگر مانند تراکتورسازی نیز رخ داده بود و توانستند با دست خالی زمین را ترک کنند و با روحیه بهتری برای بازی بعدی برابر تراکتورسازی روبرو شوند. پیکان. .

مجله اخبار فوتبال داخلی