ویسی به این جنگ و این استرس عادت کرده! (تصویر)


سرویس خبر شماره: 2018669
13 مه 1403 در 4:38 ب.ظ.
2000 امتیاز خبر|

5نقطه نظر

عبدالله رسالت خود را می داند

سرمربی فولاد خوزستان بار دیگر در رقابتی قرار گرفته که در گذشته بارها آن را تجربه کرده است.

ویسی به این جنگ و این استرس عادت کرده!  (تصویر)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، عبدالله وایسی به عنوان یکی از سرمربیان باتجربه فوتبال ایران که قهرمان لیگ یک نیز شد، در سال های اخیر هر بار که سمت مربی شوک را پذیرفت، موفقیت هایی کسب کرد. .

او در سال های گذشته در شرایط عجیبی هدایت کادرفنی پیکان و نفت آبادان را برعهده داشت و به طرز معجزه آسایی توانست این دو تیم را در لیگ برتر حفظ کند. چند هفته پیش مدیران باشگاه فولاد خوزستان با اطلاع از رزومه ویسی در حفظ سایر تیم ها به سراغ وی رفتند تا بتوانند تیم مطرح لیگ برتری را از شرایط فعلی نجات دهند و در لیگ برتر بمانند.

2017464

وایسی که مدت هاست فولاد فولاد را هدایت نمی کند، حالا در تلاش است تا در انتهای جدول سقوط نکند. او دیروز تیمش را مقابل آلومینیوم اراک به میدان فرستاد که چند روز پیش پرسپولیس را از جام حذفی حذف کرده بود اما فولادی ها نمایش خوبی به نمایش گذاشتند و در نهایت با وجود شرایط نامساعد جوی موفق شدند یک امتیاز از جام حذفی بگیرند. این منطقه سخت

سرمربی فولاد روز گذشته سعی کرد با آرامش شاگردانش را در حاشیه زمین تمرین دهد. ویسی که چندین بار با تیم های مختلف توانسته بحران را پشت سر بگذارد، تجربه این روزهای سخت فولادی را دارد و به جنگ روانی و استرس این محیط عادت کرده است. او اکنون تیمش را برای 5 بازی اخیر لیگ برتر آماده می کند و امیدوار است بتواند امتیازات لازم را از این دیدارها جمع کند و به جدول صعود کند.

عکاس: محمد حسن عامری

مجله اخبار فوتبال داخلی