حسینی: نساجی با دوازده بازیکن به مصاف ما می رود!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سیدمجتبی حسینی پیش از دیدار با نساجی مازندران در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال گفت: ابتدا باید از همه اقوامم تشکر کنم که مرا در این اتفاق دردناک تنها نگذاشتند. روزهای گذشته و به طرق مختلف تسلیت و همدردی خود را اعلام کرده اند.از دست دادن مادر چیزی نیست که بتوان به راحتی آن را تحمل کرد.امیدوارم اجر محبت های همه دوستان و همکاران و آشنایان را بدهم.

سرمربی پیکان معتقد است تیمش برخلاف پیش بینی ها بازی بسیار سختی در قائم شهر دارد و بازیکنانش باید هوشمندانه و بدون خطا بازی کنند.

حسینی: نساجی با دوازده بازیکن به مصاف ما می رود!

سرمربی پیکان با بیان اینکه نساجی به دلیل باخت 4 بر صفر مقابل نفت آبادان وضعیت روحی خوبی ندارد، گفت: من اصلا شرایط را اینطور نمی بینم و به بازیکنان گفت هرگز گول نساجی را نخورید. شکست با امتیاز بالا هواداران فوتبال می دانند که تیم نساجی چقدر خطرناک و ارزشمند است. این تیم بازیکنان بسیار خوبی دارد و ما باید بسیار هوشمندانه بازی کنیم و در مقابل آنها اشتباهات کمی داشته باشیم. بر خلاف انتظار معتقدم کار ما بسیار سخت خواهد بود و باید بتوانیم با خطاهای کم نتیجه را به نفع خود تمام کنیم. فراموش نکنیم که شرایط جام حذفی متفاوت است. ما مقابل مدافع عنوان قهرمانی بازی می کنیم و مطمئناً کار آسانی نخواهیم داشت.

وی درباره شرایط پیکان گفت: شرایط فنی خوبی داریم. با وجود باخت بدشانسی که در بازی قبلی مقابل تراکتور داشتیم، به خوبی ریکاوری کردیم. با اینکه شخصا نتوانستم چند روز در کنار اعضای تیم باشم، اما همکارانم هر موضوعی را زیر نظر داشتند و تمرینات خوبی داشتیم. حاضریم با نساجی بازی خوبی انجام دهیم حتی اگر کار سختی داشته باشیم.


سرویس خبر شماره: 1934066
مه 09, 1402 در 03:18 ب.ظ
337 امتیاز خبر

0نقطه نظر

از بستگانی که در روزهای سخت مرا تنها نگذاشتند تشکر می کنم

سرمربی پیکان درباره انتخاب بیژن حیدری به عنوان داور بازی با نساجی گفت: من همیشه گفته ام که دوست ندارم در مورد داوری چیزی بگویم که خدای نکرده حفظش کنیم قبل از آن به آن اقوام فشار بیاوریم. همه داوران برای ما قابل احترام هستند اما اینکه آقای حیدری را به عنوان یک داور بین المللی با تجربه و بزرگ برای بازی پیکان و نساجی انتخاب کردند نشان از حساسیت بالای بازی دارد.

حسینی با اشاره به نقش مردم در سبک بازی نساجی گفت: بارها به ورزشگاه قائم شهر رفته ام. حتی یک فصل در این تیم ریشه دار و خوش فکر کار کردم. فضای ورزشگاه وطنی را به خوبی می شناسم و معتقدم نساجی با یک دوست دیگر در ورزشگاه خود به مصاف رقبای خود می رود و این هواداران پرشور هستند که روز را برای تیم حریف سخت می کنند. به همین دلیل باید تلاش بازیکنان در این بازی دوچندان شود تا به نتیجه مطلوب برسیم.

سرمربی پیکان با بیان اینکه برخی از تاثیرگذارترین بازیکنان خود را در اختیار ندارد، اضافه کرد: این هم یکی از بدشانسی های ماست. اما من نگران آن نیستم. ما یک تیم صمیمی و همدل هستیم. شک ندارم همه بازیکنان تمام تلاش خود را می کنند و بهترین عملکرد خود را ارائه می دهند تا انشاالله دست پر به تهران برگردیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی