حسینی همه را شگفت زده کرد (عکس)


سرویس خبر شماره: 2019831
18 مه 1403 در 5:07 ب.ظ.
2.7 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

گلگر با یک تیم تغییر یافته دو امتیاز گرفت.

شاگردان سید مجتبی حسینی با پیروزی مقابل پیکان شرایط خوبی در لیگ برتر پیدا کردند.

حسینی همه را شگفت زده کرد (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، خروج 14 بازیکن بزرگسال در تابستان گذشته و 3 بازیکن بزرگسال در نقل و انتقالات نیم فصل شرایطی را برای آلومینیوم اراک به وجود آورد که کمتر کسی نتیجه و عملکرد موفق این تیم را تصور می کرد اما سید مجتبی حسینی تیم ساخت و قطعات. حفظ و جذب این واقعیت است که آنها اکنون می توانند فراتر از انتظار ظاهر شوند و طرفداران خود را شگفت زده کنند.

مجتبی حسینی که تیمش همیشه عملکرد تاکتیکی خوبی در مسابقات داشته و در این فصل به پیروزی های مهم و بزرگی مقابل مدعیان دست یافته است، حالا در فاصله چهار هفته مانده به پایان لیگ برتر توانست جایگاه قابل قبولی داشته باشد و با با پیروزی مقابل پیکان در دیدار روز گذشته، گل گهر سیرجان در رده ششم قرار گرفت.

2019361

آلومینیوم اراک پس از ایجاد شگفتی در جام حذفی و پیروزی خارج از خانه مقابل نساجی مازندران و برتری به یاد ماندنی مقابل پرسپولیس، حالا شرایطی را پیدا کرده است که می تواند در چهارمین سال حضورش در لیگ برتر به بهترین رنکینگ تاریخ خود دست یابد. لیگ و رسیدن به مقام ششم، حتی پنجم.

شاگردان مجتبی حسینی دیروز با پیروزی مقابل پیکان مس رفسنجان و ذوب آهن را شکست دادند و حالا یک امتیاز با شمس آذر و دو امتیاز با گل گهر فاصله دارند. نزدیک تر از همیشه به رتبه های بالاتر.

بازی بعدی آلومینیوم مقابل صنعت نفت برای تک رقمی شدن این تیم و البته رسیدن به رده بالای جدول در هفته های پایانی فصل تعیین کننده خواهد بود. علاوه بر این، آنها می توانند این بازی را با موفقیت انجام دهند و با روحیه ای دوگانه میزبان بازی جام حذفی باشند.

مجله اخبار فوتبال داخلی