زانتی: اینتر نمی تواند با لیگ برتر رقابت کند


سرویس خبر شماره: 2019832
18 مه 1403 در 5:10 ب.ظ.
1.2K |

3نقطه نظر

خاویر زانتی، نایب رئیس اینتر معتقد است که باشگاه های ایتالیایی نمی توانند با باشگاه های لیگ برتری رقابت کنند.

زانتی: اینتر نمی تواند با لیگ برتر رقابت کند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، خاویر زانتی با تایید خوشحالی لائوتارو مارتینز در اینتر، پیش بینی های خود را در مورد بازار نقل و انتقالات تابستانی پیش رو و همچنین جدایی اخیر ژوزه مورینیو از رم بیان کرد.

لائوتارو مارتینز با زدن 23 گل و 5 پاس گل در 31 بازی یکی از درخشان ترین بازیکنان اینتر در این فصل بوده است. اینتر چند هفته است که به دنبال اولین اقدامات برای تمدید قرارداد لائوتارو مارتینز و نیکولو بارلاست است.

در مصاحبه ای با دازن، زانتی ابتدا از زانتی پرسیده شد که آیا لائوتارو مارتینز در اینتر می ماند یا خیر: “او و خانواده اش در اینتر خوشحال هستند، این نشان دهنده احساس تعلق بسیار زیادی است. او نقش کاپیتان را به شکلی مثال زدنی ایفا کرد زمانی که میلیتو کار می کرد. در راسینگ، ما او را دنبال کردیم، من اغلب با او صحبت می کردم، پیرو آوسیلیو می گفت که او بسیار قوی است، مارتینز در آن زمان 18-19 گل بود، عجیب بود که او در یک مسابقه سه گل به ثمر رساند و او گفت که از آن راضی است گلزنی کرد، اما نه با عملکردش، یکی از ایجنت هایش به من زنگ زد و گفت: «او برای تکمیل قرارداد با ریسینگ رفت! او هر سال پیشرفت کرده و اکنون به بلوغ بسیار مهمی رسیده است. “

اینتر قهرمانی؟

همه بازیکنان احساس مهم بودن می‌کنند، همه کسانی که وارد تیم شده‌اند به تیم کمک کرده‌اند. کارلوس آگوستو و متئو دارمیان از جمله این بازیکنان هستند. همه می خواستند خودشان را نشان دهند، در نهایت برد زیادی بردیم چون به آن اعتقاد داشتیم، باید بگویم داویده فراتسی هم گل های تعیین کننده ای زد. سخت ترین قسمت حرکت رو به جلو است، اما ما این کار را به همان شیوه و با فروتنی انجام می دهیم. اگر می خواهیم رقابتی باشیم، باید از داشته هایمان دفاع کنیم. ما گروه خیلی خوبی داریم.

1853835

هماهنگی مدیریت و کارکنان؟

نقل و انتقالات بستگی به امکانات و فرصت های در دسترس ما دارد. برای کسب عنوان قهرمانی، باید تیمی را خارج از زمین بسازید که همان تیمی است که در زمین است. وقتی قهرمان می شوید، باید در مواقع سخت آنجا باشید. باشگاه باید از سیمونه اینزاگی حمایت کند، به او کمک کند تا راه حلی پیدا کند… اگر به مربی اعتقاد دارید، باید همیشه این کار را انجام دهید.

نقل و انتقالات تابستانی؟

اگر به فینال لیگ قهرمانان اروپا نگاه کنید، به نظر می رسد که هیچ شکافی وجود ندارد، اما در واقعیت وجود دارد. ما نمی توانیم در بازار با لیگ برتر رقابت کنیم، اما باید تلاش کنیم تا جایگزینی پیدا کنیم، بازیکنانی را بیاوریم که می دانیم می توانند پیراهن اینتر را بپوشند و در تیمی با فشار و گل های زیاد بازی کنند. همه افرادی را که جذب کردیم همفکر بودند، امیدواریم همه کسانی که به ما می‌پیوندند به پیشرفت تیم کمک کنند.

مجله اخبار فوتبال خارجی