حسین زاده طلسم شماره 10 را می شکند! (تصویر)


سرویس خبر شماره: 2020247
20 مه 1403 در 11:42 ب.ظ.
16

0نقطه نظر

حسین زاده در دیدار مقابل گل گهر به دنبال طلسم شکنی خواهد بود.

حسین زاده طلسم شماره 10 را می شکند!  (تصویر)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، امیرحسین حسین زاده ستاره جوان تیم تراکتورسازی در هفته های اخیر موفق به گلزنی و پاس گل نشده و 9 بازی متوالی را بدون تاثیر مستقیم انجام داده است.

ستاره جوانی که در ابتدای فصل جذب تراکتورسازی در لیگ بلژیک شد و یکی از ستاره های نقل و انتقالات بود، در طول فصل تغییرات زیادی را تجربه کرد و نتوانست فصلی شبیه به فصلی که در استقلال داشت داشته باشد. . او در اولین فصل حضورش در استقلال با آن تیم قهرمان شد و در تیم فرهاد مجیدی ستاره بود و یکی از ارکان اصلی آبی های قهرمان بود.

حسین زاده در دیدار مقابل فولاد خوزستان در ترکیب اصلی تراکتورسازی حضور داشت و 77 دقیقه برای این تیم به میدان رفت و در پایان بازی جای خود را به سیامک نعمتی داد و در نهمین بازی متوالی موفق به گلزنی برای این تیم نشد.

حسین زاده در دیدار مقابل گلگهر این فرصت را خواهد داشت تا طلسم ناکامی خود در دیدار دهم را برگرداند و موفق شود در یک بازی لیگ برتر گل یا پاس گل بدهد، آخرین گل حسین زاده در روز هجدهم لیگ برتر مقابل استقلال خوزستان و آخرین پاس گل. . به هفته پانزدهم مقابل صنعت نفت آبادان برمی گردد.

2020103

او در این فصل 2 گل و 2 پاس گل به ثمر رسانده و با دوران حضورش در استقلال تفاوت زیادی دارد. حسین زاده در دوران حضورش در استقلال 8 گل برای این تیم به ثمر رساند.

شماره 9 تراکتوریها با انگیزه در تمرین امروز این تیم شرکت کرد و آماده دیدار با گل گهر سیرجان شد.

مجله اخبار فوتبال داخلی