گران ترین کفش طلای فوتبال ایران!


سرویس خبر شماره: 2020249
20 مه 1403 در 11:42 ب.ظ.
8.5 هزار |

9نقطه نظر

شهریار مغانلو و رکوردهای عجیبی که می شکند:

شهریار مغانلو در آستانه شکستن چندین رکورد!

گران ترین کفش طلای فوتبال ایران!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در صورت عدم تغییر عجیب در جدول گلزنان لیگ برتر، شهریار مغانلو برای دومین سال پیاپی عنوان آقای گلی را از آن خود می کند و در فهرست ستارگان باشگاهی ایران قرار می گیرد مسابقات سال های اخیر به دوران آقای گل تبدیل شده است.

در حال حاضر شهریار مقانلو با 15 گل در صدر جدول است و فاصله 5 گلی او با رضا اسدی و 6 گلی با رحمان جعفری به حدی است که رسیدن به او در چهار هفته تا پایان فصل عجیب است. مسابقات، مگر اینکه یکی از دو بازیکن تقریباً دو هفته متوالی هت تریک یا دبل کند!

شهریار مغانلو اگر آقای گل لیگ برتر شود، رکوردهای جالبی را خواهد شکست که در ادامه به آنها اشاره می کنیم:

سپاهان در کنار پرسپولیس، استقلال، تراکتور!

تیم پرسپولیس بین سال های 94 تا 97 توسط مهدی طارمی و علی علیپور که بهترین گلزن لیگ برتر در بین بازیکنان این تیم بود و همچنین پرسپولیس در سال های 49 و 50 توسط حسین کلانی رکورد ویژه ای دارد. !

در سال های 52 و 53 باشگاه استقلال دو بار متوالی توسط غلامحسین مظلومی به این عنوان دست یافت و در سال های نه چندان دور (83 و 84) توسط رضا عنایتی تکرار شد و آبی های پایتخت از جمله باشگاه هایی هستند که این عنوان را کسب کردند. . عنوان برای دو دوره متوالی گلها آنجا بودند.

تیم دیگری که این امکان را فراهم کرد تراکتور است که توسط کریم انصاری فرد و لوسیانو ادینهو در سال های 1992 و 1993 ساخته شد.

اکنون شهریار مقانلو در شرایطی قرار دارد که می تواند در قالب آقای گل سپاهان را به این مجموعه اضافه کند و نام باشگاهی سپاهان را نیز در بین باشگاه هایی که دو مستر گل پشت سر هم داشته اند اضافه کند.

2020107

حضور در جمع اسطوره های پرسپولیس و در کمین استقلالی ها:

حسین کلانی، فرشاد پیوس، مهدی طارمی از پرسپولیس، عزیز اسپندار از ملوان و کریم انصاری فرد در دو دوره مختلف در سایپا و تراکتور عنوان آقای گلی را کسب کردند و شهریار و آقای گلی می توانند از جمله بازیکنانی باشند که به این عنوان رسیده اند. دو برابر. .

با توجه به شرایط سنی و آمادگی مغانلو، رسیدن به رکورد رضا عنایتی و غلامحسین مظلومی که هرکدام سه بار آقای گل فوتبال ایران شدند دور از انتظار نخواهد بود و ممکن است در کنار اسطوره های باشگاه استقلال ظاهر شود و به میدان برود. یکی از گلزنان پرسپولیس در سالهای آینده باشد!

سپاهان در یک قدمی استقلال

طلایی پوشان اصفهان 5 بار عنوان آقای گل را کسب کردند، ادموند بزیک، عماد رضا، کی روش استانی، سجاد شهبازادا و شهریار مغانلو بازیکنانی هستند که در این تیم آقای گل شدند و مغانلو بهترین آمار را با بازیکنان آقای سپاهان دارد. در اختیار دارند و با این اتفاق تعداد آقایان گلی سپاهان به 6 نفر می رسد و استقلال با 6 آقای گل، تیم فوتبال پرسپولیس با 10 گل در ادوار مختلف یک پله جلوتر خواهد بود. قرارداد مسابقات باشگاهی ایران

مجله اخبار فوتبال داخلی