حمایت از ستاره رئال: او بهترین بازیکن جهان خواهد شد!


سرویس خبر شماره: 1973775
28 اکتبر 1402 در 9:22 ق.ظ.
345

0نقطه نظر

وین رونی ستاره سابق منچستریونایتد معتقد است جود بلینگهام پتانسیل تبدیل شدن به بهترین بازیکن جهان را دارد.

حمایت از ستاره رئال: او بهترین بازیکن جهان خواهد شد!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بلینگهام از زمان پیوستن به رئال مادرید در فصل نقل و انتقالات تابستانی، درخشش فوق العاده ای از خود نشان داده و تحسین های زیادی را به همراه داشته است.

این ستاره انگلیسی در هفته های اخیر ناجی و ستاره بلامنازع رئال مادرید نامیده می شود و بسیاری از نام های بزرگ دنیای فوتبال و هواداران و رسانه ها از او به عنوان آینده این باشگاه و فوتبال انگلیس یاد کرده اند. .

1941442

وین رونی که اخیرا هدایت بیرمنگام را برعهده گرفته است، در مورد وضعیت این بازیکن به دیلی میل گفت: “جود این پتانسیل را دارد که بهترین بازیکن جهان شود اگر بتواند به راهی که اکنون در حال انجام است ادامه دهد.”

ما باید از او حمایت کنیم زیرا به نظر من او کاپیتان آینده تیم ملی انگلیس است. او واقعاً مرا تحت تأثیر نحوه اداره زندگی و موقعیت خود قرار داد. عملکرد او در زمین و حتی نحوه صحبت کردن او واقعاً درخشان است. او در 20 سالگی رهبر شد. او بازیکنی است که باید مراقب او بود.

بلینگهام تنها 20 سال سن دارد، اما تجربه یک بازیکن 24 یا 25 ساله را دارد، زیرا چند بازی بزرگ انجام داده است. مهمترین چیز برای او این است که بتواند از فوتبالش لذت ببرد و همچنان از آن لذت ببرد.”

مجله اخبار فوتبال خارجی