نه مسی نه رونالدو؛ واکنش مورینیو به انتخاب بهترین بازیکن تاریخ فوتبال | akhbarfootball

او 358 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام و 106 میلیون دنبال کننده در فیس بوک دارد. او یکی از افرادی است که در تمام اکانت های شبکه های اجتماعی بیشترین فالوور را دارد. عاشقان فوتبال فقط به آنچه او می گوید یا انجام می دهد عمل می کنند. مطمئناً او شایسته بودن در لیست 10 بازیکن محبوب فوتبال در حال حاضر است.

  • به گزارش همشهری‌آنلاین، سایت «۴۳۳» سالیانه با نظر کارشناسان خود بهترین بازیکن فوتبال جهان را انتخاب می‌کند و به نشانه برنده شدن این جایزه یک انگشتر نمادین به او می‌دهد.
  • کمتر از سه ماه دیگر نام برنده جازه دِبست از سوی فیفا معرفی خواهد شد.
  • زلاتان بهترین بازیکن تمام ادوار فوتبال سوئد و از بهترین مهاجمان…
  • به گزارش طرفداری و به نقل از سایت گل، انتظار می رود گارسیا در پایان فصل، منچسترسیتی را به عنوان بازیکن آزاد ترک کند….

این بازیکن اولین فردی است که 6 بار به عنوان بهترین بازیکن سال فوتبال جهان رسیده است و 6 بار برنده توپ طلا و همچنین کفش طلا است. بسیاری از فعالان در زمینه ورزش فوتبال آن را بهترین بازیکن جهان تاریخ فوتبال می دانند. مهاجم بایرن مونیخ که عنوان بهترین بازیکن سال ۲۰۲۰ فوتبال جهان را به خود اختصاص داد، بیش از مجله اخبار فوتبال ۱۰ امتیاز با برندگان این جایزه در سال‌های گذشته فاصله داشت. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در پایان مراسم برترین‌های سال ۲۰۲۰ فوتبال جهان ، روبرت لواندوفسکی به عنوان بهترین بازیکن سال انتخاب… ویرجیل ون دایک فوتبالیست حرفه ای هلندی به عنوان مدافع میانی برای باشگاه لیگ برتری لیورپول بازی می کند.

زندگینامه فوتبالیست های معروف,اخرین نقل و انتقالات فوتبال ایران در اغاز فصل ها,ن

لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن از نگاه فدراسیون بین المللی تاریخ و آمار فوتبال ، به عنوان بهترین بازیکن جهان انتخاب شد. طرفداری | به گزارش از IFFHS، با توجه به آرای 90 روزنامه نگار و کارشناس فوتبال، لیونل مسی… به گزارش همشهری آنلاین درحالی که به پایان سال ۲۰۲۱ نزدیک می شویم، فدراسیون بین المللی تاریخ و آمار فوتبال شروع به انتخاب بهترین های سال ۲۰۲۱ کرده است.

اریک گارسیا: بازی کردن کنار بهترین بازیکن جهان برای هر کسی ارزشمند خواهد بود

به گزارش همشهری آنلاین مراسم معرفی بهترین های جهان در سال ۲۰۲۰ از سوی فیفا برگزار شد که روبرت لواندوفسکی بر دوران رونالدو و مسی پایان داد و بهترین بازیکن سال جهان شد. در این مراسم رشمین چودوری و رود گولیت ۲ تن از چهره سابق فوتبال بانوان و مردان جهان مراسم بهترین ها را… به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات بزرگی مانند یورو، کوپا آمریکا و جام جهانی در سراسر دنیا بینندگان زیادی را جذب فوتبال می کند. بزرگ‌ترین ستاره‌های تیم‌های باشگاهی تعصب زیادی نسبت به تیم‌های ملی خود دارند و با افتخار پیراهن تیم ملی کشور خود را برتن می‌کنند. مراسم معرفی بهترین‌‌های فوتبال جهان در سال ۲۰۲۱ برای کسب جایزه The Best امشب (دوشنبه) در مقر فیفا در شهر زوریخ به صورت آنلاین و با حضور جیانی اینفانتینو رئیس فدراسیون جهانی فوتبال و میهمانانی مانند پیتر اشمایکل دروازه‌بان اسطوره‌ای دانمارک برگزار شد.

فروش فوق العاده ایران خودرو بهمن ۱۴۰۱

ایران اکونومیست- فوق ستاره تیم فوتبال منچستریونایتد با نمایش درخشان مقابل تاتنهام،‌ یک رکورد جدید در تاریخ فوتبال جهان به نام خود ثبت کرد. تیم فوتبال منچستریونایتد دیروز (شنبه) با نتیجه سه بر ۲ از سد تاتنهام گذشت. کریستیانو رونالدو هر سه گل شیاطین سرخ را در این بازی به ثمر رساند تا نشان… به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل ازاسپورت، درخشش «وینیسیوس» ستاره برزیلی به همراه کریم بنزما در خط حمله رئال مادرید باعث شد تا رئالی‌ها فاتح لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا شوند. تاثیر ستاره جوان برزیلی در موفقیت این فصل کهکشانی‌ها به قدری چشمگیر بوده که اسطوره فوتبال برزیل به ستایش از وینیسیوس پرداخته و او را…

http://3dmark.ir