حمله توخل به مارسینیاک: حس خنده داری دارم!


سرویس خبر شماره: 2020129
20 مه 1403 ساعت 1:50 ق.ظ.
3000 امتیاز خبر|

8نقطه نظر

نویر هر صد سال یک بار این اشتباه را انجام می دهد

توماس توخل سرمربی بایرن مونیخ از اشتباه داور مقابل رئال مادرید به شدت عصبانی است.

حمله توخل به مارسینیاک: حس خنده داری دارم!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بایرن مونیخ امشب در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 2-1 مغلوب رئال مادرید شد و شانس صعود به فینال را از دست داد.

توماس توخل سرمربی بایرن مونیخ پس از بازی به داوزن گفت: “دردناک است. بهبودی نیاز به زمان دارد، اما از یک طرف، ضایعه ای است که برای آن همه چیز دادیم. البته پذیرفتن آن دشوار است. اما این بخشی از واقعیت است و ما از آن پشیمان نیستیم.

از طرفی مصدومیت های زیادی داشتیم، چند تعویض داشتیم، برخی از بازیکنان گرفتگی عضلانی داشتند. ما بازی را با خط حمله 4 نفره شروع کردیم و آنها اولین نفری بودند که زمین را ترک کردند. و همچنین مانوئل نویر، که تمام شب استثنایی بود و ما را نجات داد، اما اشتباهی مرتکب شد که تا 100 سال دیگر مرتکب نخواهد شد.”

2019900

گل مردود ماتیس دی لیخت؟

یک فاجعه. این یک فاجعه مطلق بود. روی گل دوم رئال اجازه دادند بازی ادامه پیدا کند. قانون واضح این است که صحنه باید ادامه یابد. اشتباه اول توسط کمک داور و اشتباه دوم توسط داور انجام شد. این نقض آشکار قوانین بود.

او سپس درباره صحنه گل دی لیخت با موویستار صحبت کردفکر می‌کنم واضح است و برخلاف شرایط عادی فوتبال مدرن است.»

چه احساسی داری

من ناراحتم.

چه تحلیلی دارید؟

خوب، ما خوب بودیم، آنها را شکست دادیم… و یک اشتباه فردی که در بازی ما بهترین بود، مادرید را به بازی بازگرداند. شرم آور است.

چه توضیحی برای اتفاقات دقایق آخر پیدا می کنید؟

بگذارید داوران تاثیر خود را داشته باشند!

توخل سپس به نشست خبری رفت تا درباره اتفاقات این دیدار حساس صحبت کند. او درباره تکذیب گل تساوی توسط بایرن صحبت کرد: “اولین خطا با کمک داور بود. او هم زودتر با دیویس این کار را کرد. پرچم را بلند کرد. کمی احساس عجیبی دارم. اینکه ما توپ را در اختیار داشتیم و او شجاعت بالا بردن پرچم را در این موقعیت داشت. یک اشتباه بزرگ داور تصمیم گرفت سوت نزند، متاسفم، اما اینطور نیست!

2019901

اشتباه نویر؟

او این کار را پس از اجرای در سطح جهانی انجام داد. او تنها کسی بود که لیاقت چنین اتفاقی را نداشت. می دانیم که او چگونه برای این مسابقه آماده شد. ما فکر می کنیم باید دلیلی داشته باشد. من نمی دانم. شاید 50 سال دیگر بدانیم چرا این اتفاق افتاد!

آیا می توانید عذرخواهی داور را بپذیرید؟

ما موافقیم، اما الان وقت عذرخواهی نیست. چنین مسابقه حساسی زمان انجام دو اشتباه بزرگ نیست. همه ممکن است اشتباه کنند، اما داوران باید در شرایط برابر باشند. اگر نتواند بهترین استاندارد را ارائه دهد، کاربرد چندانی ندارند.

ترکیب خیلی تهاجمی نبود؟

آلفونسو دیویس مجبور شد در جلو بازی کند زیرا ما هیچ گزینه ای نداشتیم. هری کین مشکل کمر داشت، سرژ گنابری مشکل داشت… این یک مشکل است، زیرا شما می خواهید شانس داشتن یک تیم کامل را داشته باشید. می دانستیم که باید مقابل دنی کارواخال دفاع کنیم و حقیقت این است که رئال خیلی خوب بازی کرد.

مجله اخبار فوتبال خارجی