مولر: داوران در مادرید اغلب چنین هستند!


سرویس خبر شماره: 2020136
20 مه 1403 در 02:09
24000 امتیاز خبر|

81نقطه نظر

ستاره آلمانی بایرن با انتقاد شدید از داوری دیدار مقابل رئال مادرید، تصمیمات تیم داوری را شرم آور خواند.

مولر: داوران در مادرید اغلب چنین هستند!

به گزارش “ورش سه”، دیدار رئال مادرید و بایرن مونیخ تحت تاثیر اتفاقات دیرهنگام این دیدار قرار گرفت. شاگردان آنچلوتی که با گل های خسلو در دقایق پایانی توانستند از سد حریف عبور کرده و راهی فینال شوند، با اعتراض شدید تیم رقیب به داور روبرو شدند.

دقیقه 12 + 90 بود که ارسال روی دروازه با ضربه سر مزراوی همراه شد و دلیخت با ضربه ای دروازه را باز کرد اما پیش از آن شیمون مارسینیاک سوت زد و بازیکنان بایرن آفساید اعلام شدند.

تصمیم عجیب تیم داوری با اعتراض شدید باواریایی ها اعلام شد. طبق قوانین تیم داوری باید بازی را تا زمان مشخص شدن نهایی فرصت به دست آمده پیگیری کند و سپس تصمیم خود را برای توقف بازی اعلام کند اما کمک داور و مارسینیاک بلافاصله به عنوان علامت آفساید بازی را متوقف کردند.

2019911

توماس مولر که در متن این صحنه قرار داشت به شدت به تصمیم مارسینیاک اعتراض کرد. او در پایان بازی گفت: در چنین شرایطی سوت زدن به این سرعت واقعاً عجیب است. داور حتی VAR را هم چک نکرد. چنین چیزهایی اغلب در مادرید اتفاق می افتد.

او ادامه داد: چند سال پیش این را با دو گل کریستیانو رونالدو تجربه کردم. با این حال، این بازی قبل از دوران VAR بود.

2019910

مولر به تقابل رئال مادرید و بایرن در سال 2017 اشاره می کند که ژرمن ها در بازی رفت با نتیجه 2-1 شکست خوردند و به وقت اضافه رفتند که رئال با هت تریک رونالدو با نتیجه 4-2 پیروز شد.

در این دیدار 2 گل از رونالدو در موقعیت های مشکوک آفساید به ثمر رسید.

مجله اخبار فوتبال خارجی