حمله جیمی جامپ به سرمربی نیوکاسل در الاندرود

ادی هاو، سرمربی نیوکاسل، پس از پایان بازی درباره این اتفاق به خبرنگاران توضیح داد. او گفت: «من نمی‌توانم آنچه را که به من گفت را در اینجا تکرار کنم، اما بهتر است بپرسم اگر وسیله‌ای در دست داشت که می‌توانست باعث آسیب شود چه می‌شد؟ من می گویم که او به من توهین های شخصی کرد. به ایمنی بیشتر توجه کنید ماجرا آنقدر سریع اتفاق افتاد که فرصت ترس و نگرانی را نداشتم، اما حالا که به آن صحنه فکر می کنم، می بینم که نگرانی بی دلیل نیست.

1874936



مجله اخبار فوتبال خارجی

با نتیجه 2-2، اندکی پس از دریافت کارت زرد دوم و اخراج جونیور فیرپو، بازیکن لیدز، یکی از هواداران عصبانی آن تیم وارد زمین شد و به سمت ادی هاو، سرمربی تیم هدایت شد. مخالفت . او علاوه بر درگیری لفظی با سرمربی نیوکاسل، با او درگیری فیزیکی هم پیدا کرد و ادی هاو را به شدت هل داد، اما در نهایت ماموران امنیتی ورزشگاه از راه رسیدند و جیمی جامپ، سرمربی نیوکاسل را بردند.

1874934
1874935

در جریان بازی سه پنالتی اعلام شد و یک بازیکن با دریافت کارت قرمز زمین را ترک کرد. این اتفاقات دقایق پایانی مسابقه را بسیار متشنج کرد.


سرویس خبر شماره: 1937267
23 مه 1402 در 07:01 ب.ظ
201 امتیاز خبر|

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دیدار امشب تیم های لیدز و نیوکاسل به میزبانی لیدز در ورزشگاه الاندرود پرتنش بود که با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

در جریان تساوی 2-2 بین لیدز و نیوکاسل، یکی از هواداران وارد زمین شد و به ادی هاو، سرمربی نیوکاسل نزدیک شد و در یک درگیری لفظی او را هل داد.

حمله جیمی جامپ به سرمربی نیوکاسل در الاندرود