حمله سرمربی والنسیا به داور: به نفع بارسا تصمیم گرفتی!


سرویس خبر شماره: 2018108
11 مه 1403 در 01:57
7.3 هزار امتیاز خبر|

39نقطه نظر

روبن باراخا، سرمربی والنسیا پس از باخت 4 بر 2 مقابل بارسلونا می گوید در صحنه گل دوم داور به عمد ستاره بلوگرانا را آفساید اعلام نکرد.

حمله سرمربی والنسیا به داور: به نفع بارسا تصمیم گرفتی!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بارسلونا و والنسیا در سی و سومین روز لالیگا در ورزشگاه المپیک مونتژویک به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 4 بر 2 به سود آبی پوشان به پایان رسید. در این دیدار میهمان 4 بر 2 پیش بود تا اینکه مامرداشویلی دروازه بان آنها از بازی اخراج شد و بارسلونا بازی را در اختیار گرفت. گل دوم و گل تساوی میزبان با ضربه سر روبرت لواندوفسکی در حالی به ثمر رسید که فرمین لوپز در موقعیت آفساید مقابل دروازه بان ایستاده بود، اما داور اذعان داشت که مانعی برای مدافع والنسیا نداشته و گل بی خطر اعلام شد. تصمیمی که باعث اعتراض شدید روبن براخا در یک کنفرانس مطبوعاتی شد.

باراخا در ابتدا درباره عملکرد تیمش گفت: “فکر می کنم ما خوب بودیم. تا زمانی که 11 بر 11 بودیم، بارسا را ​​تحت فشار قرار دادیم و مقابل آنها پیروز شدیم.”

2016551

اگر 10 بازیکن نداشتید بازی را می بردید؟
نمی‌دانم، اما فکر می‌کنم احتمال برد ما زیاد بود. قطعاً در بازی 11 بر 11 شرایط تغییر می کرد ما موقعیت های زیادی داشتیم که از آنها استفاده نکردیم و اگر 10 بازیکن نداشتیم می توانستیم موقعیت های بیشتری ایجاد کنیم.

به گل دوم بارسا از کنار زمین اعتراض داشتی؟
بله، روی گل دوم لواندوفسکی یک آفساید آشکار وجود داشت. فرمین لوپز در آفساید بود، اما داور قضاوت کرد که او روی دروازه تاثیری نداشته است و به نفع آنها رای داد. فکر می کنم اگر این گل در زمین دیگری و برای تیم دیگری به ثمر می رسید، داور آن را آفساید اعلام می کرد.

مجله اخبار فوتبال خارجی