ژاوی: من ماندم چون اعتماد به نفس تیم افزایش یافته بود


سرویس خبر شماره: 2018106
11 مه 1403 در 01:36
433 امتیاز خبر

2نقطه نظر

ژاوی هرناندز بار دیگر دلیل ماندن خود در بارسلونا را تغییر شرایط و حمایت سران باشگاه می داند.

ژاوی: من ماندم چون اعتماد به نفس تیم افزایش یافته بود

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بارسلونا امشب موفق شد با پیروزی 4 بر 2 مقابل والنسیا سه امتیازی شود. آنها ابتدا 2-1 شکست خوردند، اما اخراج یک دروازه بان به دنبال هت تریک روبرت لواندوفسکی همه چیز را تغییر داد. ژاوی در نشست خبری پس از بازی در مورد وضعیت تیمش و تصمیمش برای ماندن در بارسا صحبت کرد.

عملکرد تیم؟
من باید بازی را دوباره تماشا کنم، اما احساس می کنم باید در مالکیت توپ آرام تر باشیم. شما باید توپ را از یک طرف به طرف دیگر پاس دهید و از آن نترسید.

آیا از عملکرد همه راضی هستید؟
بله، ما خوب بودیم، اما اشتباهات فردی همچنان به ما آسیب می رساند. روی ضربات ایستگاهی حریف خوب کار نکردیم، چیزی که چندین بار روی آن کار کردیم.

2016547

عملکرد فرمین لوپز؟
من برای فرمین خیلی خوشحالم. من به لطف نحوه بازی والنسیا مشکل را برطرف کردم و خوشحالم. فرمین یک بازیکن کلیدی برای ما است و رابط بین مهاجمان و هافبک ها است.

هت تریک لوا و آینده اش؟
او نشان داد که هنوز هم یکی از بهترین مهاجمان جهان است. من در مورد آینده او صحبت نمی کنم. چیز جدیدی نیست الان برای او خیلی خوشحالم. او شجاعت و شخصیت زیادی دارد.

2016546

آیا در بارسلونا می مانی؟
تصمیم من برای ماندن ساده است. احساس مسئولیت می کردم و فکر می کردم بهتر است بروم، اما ماه ها گذشت و اکنون اعتماد به نفس زیادی در باشگاه می بینم. حمایت باشگاه، رئیس جمهور، دکوراسیون و بازیکنان را احساس کردم. این نکته بسیار اساسی است.

مجله اخبار فوتبال خارجی