حمله وحشیانه ملوان به باشگاه های پرسپولیس و استقلال!



تیم ملوان روز گذشته در حالی مغلوب پرسپولیس شد که به گفته کارشناسان داوری، پیام حیدری و دستیارانش در این دیدار اشتباهات محسوسی داشتند. در صحنه مشکوک پنالتی امیررضا رفیعی روی رضا جعفری نظر کارشناسان مساوی بود اما در صحنه گل عیسی آل کثیر همه کارشناسان داوری کردند که گل پرسپولیس مردود است. علاوه بر این کارت زرد دوم سروش رفیعی و تکل تند عالیشاه روی پای محمد عمری هم اتفاق نظر کارشناسان را به همراه داشت. جالب اینجاست که ملوان مدعی است امید عالیشاه باید در دو صحنه کارت زرد می گرفت و باید از زمین مسابقه اخراج می شد.

در همین رابطه آرمین صفدل معاون فرهنگی و رسانه ای باشگاه ملوان در گفتگویی به اتفاقات این دیدار پرداخت و گفت: ما به عنوان تیمی که پس از سال ها تلاش بسیار سخت و با امکانات بسیار محدود هستیم. ، خودمان را به صدر رده بندی رساندیم و می توانیم با تیم های رقیب هم رقابت کنیم. اما اتفاقی که در بازی با پرسپولیس افتاد فوتبال نبود. یعنی عادلانه و فوتبالی امتیاز را از دست ندادیم و به گفته کارشناسان خطای داور در این دیدار بسیار مشهود بود.

وی همچنین به آنچه باشگاه ملوان معتقد است «اشتباهات قضاوتی» است اشاره کرد و ادامه داد: همان پنالتی در دقایق ابتدایی می توانست روند بازی را به کلی تغییر دهد و در پایان بازی به عنوان برنده از زمین خارج شویم. همخوانی داشتن. در پایان بازی و با توجه به شرایط جدول، اکنون در رده سوم قرار گرفتیم. بدیهی است که صحنه ناپسند دیگری در عمق محوطه جریمه رخ داد و بازیکن محترم تیم حریف (سروش رفیعی) نیز باید کارت زرد دوم را دریافت می کرد. ضمن اینکه حتی هواداران تیم رقیب نیز معتقدند گل این تیم در موقعیت آفساید به ثمر رسیده است. این در حالی است که امید عالیشاه باید دو کارت زرد می گرفت و از زمین بازی اخراج می شد. بنابراین تصمیمات داوری نتیجه را کاملاً تغییر داد.

معاون فرهنگی ملوان همچنین با تشریح نکته دیگری مدعی شد که مسئولان فوتبال به دلیل محدودیت امکانات ترجیح داده اند که سهمیه آسیایی را نگیرند، خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی از دستگاه های اجرایی فوتبال ایران هرجا می نشینند می گویند به دلیل محدودیت امکانات ملوان وارد سفر نشود. از پنج تیم بالای جدول و راهی آسیا می شود. اولاً، چنین نگاهی به فوتبال ایران همه چیز را برای چند تیم خاص منحصر به فرد می کند و ما اساساً متعجبیم که چگونه به چشمان ما نگاه می کنند و این را می گویند؟ امکانات محدود یک موضوع فرعی است زیرا دوست داریم به رویای خود برای رسیدن به بهترین نتیجه ممکن جامه عمل بپوشانیم و در حال حاضر این جایگاه را در رده بندی داریم تا سعی کنیم تا هفته گذشته یکی از مدعیان کسب سهمیه باشیم. تک تک بازیکنان و سرمربیان تیم این چالش را بر عهده گرفتند و با تلاش بیشتر شبانه روزی ملوان را به صدر جدول رده بندی تیم های ثروتمند رساندند. ملان سال ها به خاطر داوری از جام محروم بود. حوادث

وی افزود: یک تیم می تواند امسال قهرمان شود و سال بعد تصمیم به انحلال بگیرد. فراز و نشیب ها جزئی از فوتبال است و ما هم دوست داریم بالا بیاییم و به آرزوهایمان برسیم و شاید این دستاورد باعث بهبود امکانات ما شود. متاسفانه بیم آن می رود که خدای ناکرده چنین نگاهی به برخی از مسئولان فوتبال ما و همچنین داوران سرایت کند. اگر تلاش و قدرت ما باعث شد که او به رتبه بهتری برسد، دوست داریم به آن برسیم و اگر به این موفقیت نرسیدیم اشکالی ندارد و قبول می کنیم.

وی درباره اتفاقات این فصل گفت: اکنون در رده پنجم جدول رده بندی هستیم اما اگر اشتباهات داوری وجود نداشت شرایط کاملا متفاوتی داشتیم. مشکل ما فقط بازی دیروز پرسپولیس نیست، در بازی رفت مقابل استقلال به اشتباه یک کرنر به سمت دروازه حریف کشیده شد و با همین نتیجه به استقلالی ها باختیم. خودتان محاسبه کنید اگر این دو شکست نبود سرنوشت جدول لیگ برتر به چه سمتی می رفت و در ادامه لیگ با تیم هایی که رقیب مستقیم ما در رده بندی هستند بازی داریم.

مدیر رسانه ای ملوان در پایان گفت: متاسفانه در بازی رفت مقابل سپاهان اشتباهات داوری رخ داد و با این وجود توانستیم در ورزشگاه حریف به پیروزی برسیم. ملوان باشگاهی است که همیشه رفتاری محترمانه، منصفانه و بی عاطفه نسبت به داوران داشته است، اما نمی توانیم بپذیریم که داوران حداقل در چهار صحنه هایلایت یک مسابقه علیه ما تصمیم بگیرند. در بازی با پرسپولیس داور پیروزی را گرفت و تصمیم گرفتیم دیگر سکوت نکنیم.

بیشتر بخوانید: درخواست جنجالی خطیر از فدراسیون: بررسی رنگ ترجیحی داوران!



سرویس داخلی اخبار فوتبال