پیام شجاع خلیل زاده پس از درگذشت هوادار تراکتورسازی


تیم تراکتورسازی روز گذشته در هفته بیست و سوم لیگ برتر مقابل ذوب آهن در ورزشگاه یادگار امام تبریز متحمل شکست سنگینی شد و بسیاری از هواداران عصبانی تراکتورسازی قبل از دریافت گل چهارم در اعتراض به این نتیجه واکنش نشان دادند. آنها رفتند.

برخی دیگر از هواداران تراکتورسازی که در ورزشگاه مانده بودند در پایان بازی از شرمنده بازیکنان تراکتورسازی شدند و شاگردان خمس روزهای سختی را پشت سر گذاشتند.

شجاع خلیل زاده، مدافع تیم تراکتورسازی پس از یک روز بازی با انتشار پیامی خطاب به هواداران تراکتورسازی نوشت: «هنوز از نتیجه بازی دیروز و فوت یک مومن در شوک، غم و شرمندگی هستیم. هوادار تیم ما هم باعث این درد و رنج شد. نمی دانم این غم بزرگ را با چه کلمه ای برای خانواده آن مرحوم و جامعه هواداران تراکتور بیان کنم. شرم و عذرخواهی کمترین چیزی است که می توانیم بگوییم. دیروز با دلی پر از غم و اندوه معذرت می خواهم. اکنون زمان آن است که با پذیرش اشتباهات خود متحد شویم و اتحاد و همدلی را برای تراکتور بزرگ حفظ کنیم زیرا هیچ نامی بزرگتر از تراکتور نیست. با هم یکی یکی می جنگیم. یکی در بازی های بعدی و از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد و امیدواریم در این راه مثل همیشه به همراهی شما باشیم، هرچند شما همیشه از تیم این مردم حمایت کرده اید و این ما هستیم که شرمنده شما شده ایم و باید جبران شود. . انجام دادن.”

بیشتر بخوانید: کاخ فوتبال ایران تلخ شد/ جان باختن هوادار تراکتور بر اثر مشکل غیرمنتظره در ورزشگاه

پیام شجاع خلیل زاده پس از درگذشت هوادار تراکتورسازی



سرویس داخلی اخبار فوتبال