حنیف عمران زاده: اتفاقات لیگ یک بسیار مشکوک است


سرویس خبر شماره: 2017650
9 مه 1403 ساعت 11:35 ق.ظ.
3.7 هزار |

9نقطه نظر

ما تنها قهرمانی حاضر در جام حذفی هستیم.

سرمربی چادرملو از اتفاقات لیگ یک بسیار ناراضی است و می گوید عدالت رعایت نمی شود.

حنیف عمران زاده: اتفاقات لیگ یک بسیار مشکوک است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، حیف عمران زاده به خبرنگار “مجله اخبار فوتبال” درباره اتفاقات لیگ یک گفت: 27 هفته از لیگ یک می گذرد و برخی از اتفاقاتی که در حال رخ دادن هستند واقعا خنده دار هستند. در هر مسابقه هیچ پنالتی برای ما گرفته نمی شود در حالی که برای برخی تیم ها پنالتی با اشاره گرفته می شود.

او ادامه داد: یک بار نگاه کنید متوجه می شوید که برای تیم های بالای جدول 15، 16 پنالتی گرفته شده است اما برای تیم ما در مجموع 2 پنالتی گرفته شده و حداقل 10 پنالتی گرفته نشده است. کارشناسان داوری باید به این مسائل رسیدگی کنند. پایان فصل است و باید نظرات بیشتری وجود داشته باشد.

سرمربی چادرملی اردکان از برنامه های تلویزیونی تخصصی لیگ یک خواست تا بیشتر وارد بحث داوری شوند: از مجری برنامه فوتبال وان خواهش می کنم سه کارشناس بیاورد و صحنه ها را بررسی کند تا به تیم ها تبعیض نشود. ما فقط حق خود را می خواهیم و چیزی بیشتر از آن نخواسته ایم. لطفا بررسی کنید که آیا پنالتی های داده شده به نفع برخی تیم های بالای رده بندی صحیح است یا خیر.
عمران زاده درباره اتفاقات عجیب بازی استقلال ملاثانی و فجرسپاسی و عدم برگزاری این دیدار گفت: اتفاقات بازی فجر سپاسی خنده دار است.

او اضافه کرد: آیا رئیس فدراسیون نباید صبح مسابقه به ورزشگاه برود؟ چطور متوجه نشدند ورزشگاه غدیر زیر نظر استقلال ملاثانی نیست؟ اگر ناظر مسابقه ساعت 10 به ورزشگاه غدیر می رفت، می توانست ورزشگاه تختی را هماهنگ کند. بعدها مشخص می شود که مدیران ارشد باشگاه استقلال خوزستان شیرازی هستند. استقلال ملاثانی در خانه شکست نمی خورد و این اتفاقات مشکوک است. به این ترتیب تیم ها از فصل به بعد به یکدیگر فشار می آورند و درب ورزشگاه را می بندند و فضای تبانی را باز می کنند. به این ترتیب شک جایز است.

عمران زاده در پایان گفت: مدیران در شهرستان اردکان و در استان یزد تیم ما مظلوم است. از تیم بخواهید که بیاید، شما هم مثل سایر استان ها از ما حمایت کنید. این برای بعضی ها خیلی زیاد است، سعید خبری دارد که تیم مطرح می کند و از ما حمایت نمی کنند. آن دورانی که یک سرمربی باید قبلا فوتبال بازی کرده باشد، گذشته است. تیم ما آنقدر خوب است که تنها نماینده لیگ یک در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی هستیم، استقلال و پرسپولیس حذف می شوند اما ما هستیم. ما فقط خواهان احترام بیشتر هستیم و چیز زیادی نمی خواهیم.

مجله اخبار فوتبال داخلی