خانه تکانی در هافبک یوونتوس؛ آرتور هم میره

پاردس سابقه بازی در سری آ را دارد و در لیگ ایتالیا پیراهن تیم های رم، کیه وو و امپولی را بر تن کرد. این هافبک دفاعی آرژانتینی سپس راهی لیگ روسیه شد و از آنجا راهی فرانسه شد و بازیکن پاری سن ژرمن شد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

شبکه ایتالیایی اسکای مدعی شده است که طی چند ساعت گذشته تماس هایی بین دو باشگاه یوونتوس و والنسیا برای انتقال آرتور به تیم اسپانیایی برقرار شده است.

هنوز مشخص نیست کادر فنی یوونتوس پس از جدایی این هافبک ها برای پرکردن جای خالی خود چه خواهد کرد. برخی رسانه های ایتالیایی ادعا می کنند که پس از تایید جدایی آرون رمزی و آرتور، بیانکونری ها سعی خواهند کرد لئاندرو پاردس را از پاری سن ژرمن جذب کنند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ظاهرا کادر فنی یوونتوس به دنبال تغییر و تحول اساسی در خط میانی این تیم است. پس از اعلام خبر جدایی آرون رمزی از جمع بیانکونری ها، حالا از ایتالیا مطلع می شویم که آرتور، ستاره برزیلی خط هافبک یووه به زودی این تیم را ترک خواهد کرد و راهی والنسیا خواهد شد.

این شبکه مدعی است که والنسیا علاقه مند به جذب آرتور است و این بار او برای رسیدن به هدفش با یووه مخالفت نخواهد کرد. این شبکه همچنین اعلام کرد که کادر فنی یوونتوس به دلیل جدایی رمزی و آرتور به مدیریت این باشگاه پیشنهاد به خدمت گرفتن پاردس را داده است.


سرویس خبر شماره: 1835320
Aug 03, 1401 @ 11:53pm |
7.3K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

یک هافبک دیگر به زودی یوونتوس را ترک خواهد کرد. بر اساس گزارش ها، آرتور، ستاره برزیلی بیانکونری ها راهی والنسیا خواهد شد.