لذت گلزنی در فینال لیگ برتر را نمی توان با هیچ چیز مقایسه کرد

مهاجم برزیلی امروز مقابل رسانه های رسمی باشگاه رئال مادرید نشست. وینیسیوس در این مصاحبه گفت: پس از فصل درخشانی که داشتیم، حق داشتیم با پیروزی در فینال پاداش زحماتمان را بگیریم. من پانزده سال است که فوتبال بازی می کنم، اما یک فوتبالیست نمی تواند مطمئن باشد که “همیشه بازی خواهد کرد.” در فینال.به همین دلیل هدف من این بود که از فینال لیگ قهرمانان بهترین استفاده را ببرم.شادی که وقتی به لیورپول گل زدم آنقدر شیرین بود که مطمئنم دیگر هرگز در زندگی ام تکرار نخواهد شد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، وینیسیوس جونیور مهاجم برزیلی رئال مادرید فصل گذشته در فینال لیگ قهرمانان اروپا مهمترین گل دوران فوتبال خود را به ثمر رساند. گلی که رئال در این رقابت ها می خواست برنده شود. او می گوید پس از باز کردن دروازه لیورپول احساس کرد مطمئن است که دیگر او را تا آخر عمر نخواهد دید.

وینیسیوس فصل گذشته ستاره درخشان رئال مادرید در مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا بود. اگرچه بیشتر تمجیدها از قهرمانی رئال در این رقابت ها نصیب کریم بنزما شد، اما این وینیسیوس بود که با گل حیاتی که در فینال به ثمر رساند، جام را برای تیمش به ارمغان آورد.

فقط کسانی که در لیگ قهرمانان و در چنین رقابت های بزرگ و مهمی گل زده اند می فهمند من در مورد چه چیزی صحبت می کنم. واقعا بی نظیر و شگفت انگیز است. نمی دانم از چه کلماتی برای توصیف آن استفاده کنم. فقط کسانی که با فوتبال زندگی کرده اند و مانند فصل گذشته ما پیچ و خم های عجیب این ورزش را پشت سر گذاشته اند می توانند بفهمند که این گل چقدر می تواند فوتبالیستی مثل من را خوشحال کند.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1835321
Aug 03, 1401 @ 11:59pm |
6.3K امتیاز خبر|

6نقطه نظر

وینیسیوس جونیور:

وینیسیوس جونیور که گل پیروزی رئال را در فینال لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رساند، می گوید پس از آن گل احساس می کرد مطمئن است که دیگر هرگز در زندگی خود زندگی نخواهد کرد.