خداحافظی اشکبار با اسطوره داوری در پارک دو پرنس


سرویس خبر شماره: 2019955
19 مه 1403 در 10:25 ق.ظ.
414 امتیاز خبر

1نقطه نظر

گریه اورساتو در پایان بازی پاریس – دورتموند

دانیله اورساتو داور معروف فوتبال شب گذشته برای آخرین بار لیگ قهرمانان اروپا را قضاوت کرد.

خداحافظی اشکبار با اسطوره داوری در پارک دو پرنس

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دو تیم پاری سن ژرمن و دورتموند شب گذشته در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر رفتند که این شاگردان ادین ترزیچ بودند که توانستند راه خود را باز کنند. به بازی فینال

یوفا تصمیم گرفته بود قضاوت این دیدار را به اورساتو که یکی از بهترین داوران سال های اخیر دنیای فوتبال بود و قضاوت بازی های بسیار مهمی را بر عهده داشت و در اکثر مواقع بدون مشکل قضاوت می کرد، محول می کرد. . چالش ها و مسائل.

اما نکته جالب در مورد این مسابقه این است که این مسابقه در واقع آخرین حضور اورساتو در رقابت های اروپایی بود که پس از سوت پایان این مسابقه او را به شدت احساساتی کرد و تصاویر منتشر شده نشان از پاک کردن اشک های او دارد.

2019603

انتشار این تصاویر واکنش های زیادی را از سوی هواداران فوتبال به دنبال داشت و آنها با انتشار مطالبی در شبکه های اجتماعی به اورساتو و عملکرد چند ساله او ادای احترام کردند.

2019604

این داور 48 ساله ایتالیایی در سال 2010 وارد لیست فیفا شد و بازی های مهمی از جمله فینال لیگ قهرمانان اروپا 2020 و نیمه نهایی جام جهانی 2022 قطر را قضاوت کرده است و بسیاری از هواداران فوتبال او را یکی از بهترین داوران اخیر می دانند. سال ها. این دومی ها نامیده می شوند

مجله اخبار فوتبال خارجی