جعفری: ما در این فصل کار بزرگی انجام دادیم


سرویس خبر شماره: 2019953
19 مه 1403 در 10:24 ق.ظ |
2

0نقطه نظر

انتظارات تیم ما افزایش یافته است.

هافبک شمس آذر معتقد است تساوی مقابل گل گهر نتیجه خوبی برای آنها بود.

جعفری: ما در این فصل کار بزرگی انجام دادیم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سجاد جعفری درباره تساوی شمس آذر در دیدار اخیرش مقابل گل گهر گفت: همه تیم ها آمادگی کافی برای این دیدار داشتند. بازی بسیار سختی بود اما توانستیم نتیجه قابل قبولی بگیریم. این بازی و عملکردی که در این فصل داشتیم نشان داد که تیم ما توانایی رقابت با حریفان قدرتمند و با استعداد را دارد.

او ادامه داد: گل گهر در این مسابقه همه بازیکنانش را در اختیار داشت و به نظر من فرم متفاوتی نسبت به دیدارهای قبل ارائه کرد، اما تدابیر کادر فنی و آقای دهیکی و تلاش بازیکنان باعث شد تا در این مسابقه در بیرون از خانه امتیاز بگیریم. .

شمس آذر، هافبک فنی و سرعتی در مورد بازی آینده تیمش مقابل ملوان گفت: همه مسابقات را با جدیت و تمرکز تماشا می کنیم. امیدوارم بازی خوبی برگزار کنیم و به دنبال نتیجه ای هستیم که هوادارانمان را خوشحال کند. با توجه به نتایج تیم توقعات از ما بیشتر شده و باید تلاش کنیم فصل را به خوبی به پایان برسانیم.

جعفری درباره عملکرد شمس آذر در این فصل گفت: ما با اعتماد به نفس و انگیزه زیادی به هر مسابقه نزدیک می شویم. عملکرد تیم تا اینجا خوب بوده است و فکر می کنم تا اینجا کار بزرگی انجام داده ایم. در عین حال از حمایت آقای زندی و همه تماشاگرانی که همچنان در کنار تیم هستند تشکر ویژه دارم که در سال اول لیگ برتر فراتر از انتظار ما از ما حمایت کردند.

مجله اخبار فوتبال داخلی