خشم آژاکس; آنتونی اصلا بازیکن خوبی نیست!

انتقال آنتونی از آژاکس به منچستریونایتد خشم باشگاه هلندی را برانگیخت و بازیکنان آژاکس موضع گرفتند و نسبت به این انتقال واکنش شدید نشان دادند.

خشم آژاکس;  آنتونی اصلا بازیکن خوبی نیست!

منچستریونایتد بعدازظهر امروز رسما اعلام کرد که آنتونی را با مبلغ نجومی 95 میلیون یورو به خدمت گرفته است. پس از چندین هفته کشمکش بین دو باشگاه، آنتونی آژاکس را تحت فشار قرار داد تا با انتقال او موافقت کند. سرانجام پس از مصاحبه داغ او با فابریزیو رومانو بود که آژاکس با این انتقال موافقت کرد.

در اولین واکنش آژاکس به این تصمیم، آلفرد شرودر سرمربی آژاکس آنتونی را به جریمه تهدید کرد و گفت: “بله، او ممکن است جریمه شود. باشگاه می تواند بخشی از حقوق او را رد کند. البته من از این موضوع خوشحال نیستم.” تصمیم با باشگاه است من با آنتونی در مورد آن صحبت کردم. کسی که می تواند یکی دو روز عصبانی باشد و من این را درک می کنم. اما باید بداند که حرفه ای است. گاهی ما هم عصبانی می شویم و می گوییم بازیکن هستی و باید به وظیفه خود عمل کنی.»

مارکو فن باستن، اسطوره آژاکس یکی از شدیدترین واکنش ها را به جدایی جنجالی آنتونی داشت و مدعی شد که او بازیکن بزرگی نیست و یونایتد برای او هزینه زیادی پرداخت کرده است. فن باستن در این خصوص گفت: “95 میلیون یورو برای آنتونی؟ نه، اصلا. او تا به حال چیز خاصی را ثابت نکرده است. البته آنتونی مسابقات خوبی داشته است، اما به اندازه کافی موثر نبوده است. در دو سال گذشته.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “ورش سه”، پس از انتقال رسمی آنتونی وینگر برزیلی از آژاکس به منچستریونایتد، واکنش هایی از آمستردام وجود دارد که حکایت از عصبانیت این باشگاه هلندی دارد. سرمربی آژاکس می گوید آنتونی ممکن است جریمه شود و یکی از اسطوره های باشگاه مدعی است که وینگر برزیلی در دو سالی که برای آژاکس بازی کرد، فوتبالیست خوبی نبود.