خشن ترین نسخه موریس بعد از اولین نوشیدنی در تهران (عکس)


سرویس خبر شماره: 2018914
15 مه 1403 در 04:17
70

1نقطه نظر

سرمربی پرتغالی سپاهان برای اولین بار در نهمین حضورش در ورزشگاه آزادی این تصاویر را تجربه کرد.

خشن ترین نسخه موریس بعد از اولین نوشیدنی در تهران (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، خوزه مورایس حضور خود در فوتبال ایران را با پیروزی مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی آغاز کرد، سپس در بازی برگشت مقابل پرسپولیس طلایی پوشان با گل محمد کریمی از تهران به اصفهان بازگشتند. پیروزی این در حالی است که سپاهان در تهران موفق شد به عنوان دیگر تیم تهرانی در لیگ بیست و دوم هوادار را شکست دهد.

با شروع فصل جدید، ورزشگاه آزادی و حضور در تهران نوید خوبی برای مورایس و شاگردانش بود و علاوه بر پیروزی چشمگیر مقابل هوادار و پیکان در لیگ قهرمانان آسیا که قرار بود در آزادی به میدان بروند. یک پیروزی تاریخی 9-0 مقابل المالیک به دست آوردند و سپس یک پیروزی ارزشمند 1-0 مقابل نیروی هوایی به دست آوردند.

اما ماجرا به این خوبی پیش نرفت و مورایس و شاگردانش اولین شکست خود را در بازی برگشت لیگ بیست و سوم مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی متحمل شدند و سپس در بازی برگشت مقابل پرسپولیس به تساوی یک بر یک دست یافتند. تهران اولین قرعه کشی هم رسید.

در آخرین حضور مورائیس در تهران عکس هایی از این مربی به ثبت رسید که چهره او را پس از قرار گرفتن در راس کادر فنی سپاهان در خشن ترین حالت ممکن نشان می داد.

2017847

مجله اخبار فوتبال داخلی