خط اتحاد و نشان نویسنده حوادث مشهد

وی افزود: در عکس های مربوط به تحویل سال دیدیم که چقدر شلوغ بود و زائران و مهمانان خراسان رضوی زیاد بودند اما روز نهم بازی را به مشهد انداختند و توضیحی ندادند. با توجه به اینکه چرا این بازی در این وضعیت قرار دارد.” دستگاه ها در آن دخیل هستند و شهرداری، فرمانداری و شورای شهر نهایت تلاش خود را برای پذیرایی از میهمانان انجام می دهند. با مدیریت بدی که به تلخی مرتکب شدند و حالا باید صد در صد پاسخگو باشند.

میثاقی در ابتدای صحبت های خود گفت: در کنار تمام تصاویر فوق العاده ای که مرحله مقدماتی جام جهانی برای ما داشت و پیروزی درخشان در آخرین بازی مقابل لبنان، تصاویر عجیب و تاسف باری نیز از این دیدار منتشر شده است. فیلم نشان دهنده ضعف مدیریتی و بی نظمی در بازی بود و باعث شد تماشاگران زیادی وارد ورزشگاه شوند.این برای فوتبال ما بسیار بد و دردناک است که همه با چشمان گریان بلیط می خرند و به خانه می روند.علاوه بر حواشی و تصاویر در بازی ایران و لبنان دیدید، باید این سوال را مطرح کرد که چرا این بازی در مشهد برگزار شد؛ همچنین می دانستند پس از دو سال تاج گذاری، تعداد زیادی از زائران امام رضا (ع) در تعطیلات نوروزی در مشهد خواهند بود.

وی سپس بار دیگر از برگزاری مسابقه در مشهد انتقاد کرد و با کنایه به مسئولان برگزاری گفت: قصد نداشتیم امروز شما را خیلی تلخ کنیم و در مورد این مسائل صحبت کنیم، اما این درخواستی است که وجود دارد و خوشبختانه اتفاق خوبی است که دنبال کنید – پیگیری ها هم توسط دادستان کل کشور و هم توسط رئیس جمهور انجام می شود و ما به عنوان رسانه پیگیر هستیم که چرا چنین تصمیمی گرفتید. چرا مشهد را از نظر انتخاب کردید؟ شاید بسیاری از آنها به دلیل وضعیت نامشخص فدراسیون فوتبال ما باشد که مشخص نیست چه کسی مسئول آن است. دوستان طی دو سه ماه اخیر تصمیماتی گرفته اند که منجر به این شده است، امیدوارم هر چه زودتر این اتفاق بیفتد تا بدانیم چه کسی مسئول این رویداد است و چه کسی بازی را به آنجا برده و چه کسی مسئول حفظ آن است. جای تاسف است که یکی می خواهد تصمیم بگیرد اهل این شهر باشد و بخواهد بگوید دیدی من بازی را جای دیگری انجام دادم و تصمیم گرفتم برای نشان دادن چنین چیزهایی چنین چیزهایی به خودم نشان دهم و این همه فوتبالدوست و مردم را تلخ کنم؟ بررسی است و دوستانی که این تصمیم را گرفته اند باید پاسخگو باشند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، با وجود گذشت چند روز از بازی تیم های ملی ایران و لبنان، همچنان انتقادات زیادی درباره نحوه برگزاری این دیدار و اتفاقات رخ داده در حاشیه وجود دارد. از این مسابقه در پی این حواشی روز گذشته محمدحسین میثاقی مجری برنامه سطح بالا فوتبال نیز در بخشی از برنامه خود در این باره صحبت کرد.


سرویس خبر شماره: 1817670 |
13 فروردين 1401 ساعت 12:31 |
1,545 امتیاز خبر|

0نظرات

علت ها فکر نمی کنند قضیه تمام شده است.

مجری برنامه فوتبال برتر با بیان اینکه مسئولان پیگیر ماجرا هستند، گفت: خوشبختانه الان شخص رئیس جمهور آمده و وزیر کشور را برای بررسی این موضوع تعیین کرده است، دادستان کل کشور و رئیس مجلس خیلی زود موضع گیری کردند و همچنین خیلی غیر از مسئولین همه منتظر اعلام دلیل این بی نظمی در ورودی تماشاگران و آزار و اذیت آنها در پشت استادیوم هستیم و کاملا مشخص بود که قرار است اتفاق بیفتد و با هیاهو و شلوغی میشد از قبل برنامه ریزی کرد چرا؟چون مثلا دو سه هفته پیش با دوستان رسانه ای در استادیوم امام رضا(ع) بودیم و با مسئولان محترم تربیت بدنی و استادیوم صحبت کردم و گفتند اطلاع رسانی نکرده اند. ما اصلا و اینکه برای برگزاری بازی هماهنگ نشده بودیم هفته ها قبل از بازی هماهنگی در شهر نبود و استان و همزمان این کار را کردند و چنین تصمیمی گرفتند.

میثاقی در پایان گفت: خیلی از بینندگان پرسیدند این مشکل برای تیم ملی ما در جام جهانی خطری ندارد؟ اما دیدیم که از صحبت های اینفانتینو مطمئناً برای حضور مشکلی نخواهیم داشت، اما نباید فراموش کنیم که نویسندگان فکر می کنند که پرونده تمام شده است و آنها به یک بازی خیلی بد بازی کردند و تمام شد. هم دولت و هم قوه قضائیه باید آن ها را پیگیری کنند و انشاءالله مشخص شود چه کسی مسئول این حوادث بوده است. باز هم سردرگمی در فدراسیون فوتبال که هرکس ساز خودش را می نوازد دلیل اصلی این موضوع است.



مجله اخبار فوتبال داخلی

مجری برنامه فوتبال برتر از عملکرد فدراسیون فوتبال و مسئولان برگزاری بازی با ایران در مشهد انتقاد و گلایه کرد.