خط و برند ترزیچ: اکنون برای فینال آماده می شویم


سرویس خبر شماره: 2020328
21 مه 1403 در 2:32 ب.ظ.
321 امتیاز خبر

1نقطه نظر

ادین ترزیچ، سرمربی دورتموند می گوید تیمش در حال آماده سازی برای فینال لیگ قهرمانان اروپا است.

خط و برند ترزیچ: اکنون برای فینال آماده می شویم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دورتموند در هفته سی و سوم بوندس لیگا روز شنبه در ورزشگاه ماینتس به مصاف این تیم می رود و امیدوار است در این رقابت ها به روند خوب خود در اروپا ادامه دهد.

دورتموند در حال حاضر با 60 امتیاز در رده پنجم جدول بوندسلیگا قرار دارد و در صورت پیروزی در این دیدار، امیدوار به لغزش لایپزیگ برای بهبود وضعیت خود در هفته های باقی مانده است.

ترزیچ دقایقی پیش در نشست خبری پیش از این دیدار حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

صعود به فینال لیگ قهرمانان: ما سه شنبه این رویداد را به خوبی جشن گرفتیم. شب بسیار خوب و زیبایی برای ما و این باشگاه بود. واقعا خوشحالیم که توانستیم به این فینال برسیم و از آن لذت بردیم.

شرایط بازیکن: سباستین هالر هنوز دردی احساس نمی کند و مشکلش حل نشده است. او را در دورتموند رها می کنیم تا درمانش را به درستی دنبال کند.

بازی مقابل ماینتس: در این دیدار سعی می کنیم از هر فرصتی که داریم استفاده کنیم و می خواهیم سرعت تیم را بالا نگه داریم. تلاش می کنیم ترکیب مناسبی را پیدا کنیم تا بتوانیم تیم بسیار خوبی را در این دیدار به میدان برسانیم.

شرایط در جدول: می خواهیم در بوندسلیگا یک سطح بالاتر برویم. اکنون بسیاری از تیم ها فرصت های زیادی دارند. ما می خواهیم با نمایش خوب و مراقبت از خودمان تاثیر تیم را در زمین نشان دهیم. اکنون نمی توانیم به عقب برگردیم زیرا می خواهیم در پایان فصل به نتیجه بسیار بزرگی برسیم. برای انجام این کار، باید این هفته عملکرد درخشانی داشته باشیم. ما نمی توانیم به ریتم قبل از سه روز مانده به آخرین بازی برگردیم.

اشتیاق برای لیگ قهرمانان: ما درک می کنیم که توجه به لیگ قهرمانان اروپا در حال افزایش است. اکنون باید این وضعیت را به درستی مدیریت کنیم. شب بعد از آن مسابقه جشن را به ارتقاء اختصاص دادیم. اکنون آماده سازی برای رویارویی با فینال و سایر رویدادها آغاز شده است.

مجله اخبار فوتبال خارجی