نتایج استقلال و پرسپولیس؟ بیخیال!



مسعود شجاعی در نشست خبری پیش از دیدار هوادار و پرسپولیس در هفته بیست و هفتم لیگ برتر گفت: در هفته های اخیر روند نسبتا خوبی داشتیم اما نتایج آن چیزی که می خواستیم نشد. ما سعی می کنیم بهتر و بهتر شویم زیرا به اندازه کافی امتیاز از دست داده ایم.

وی با بیان اینکه فکر می کنم فردا بازی خوبی را شاهد باشیم، گفت: پرسپولیس را آنالیز کرده ایم. باید بگویم که آنها فوتبال روانی خوبی بازی می کنند و مهره های خوبی هم دارند. ما تیم خوبی هستیم و بازیکنان تیم من در بهترین شرایط جسمی و روحی هستند. امیدوارم فردا شاهد یک بازی پر جنب و جوش باشیم.

سرمربی تیم فوتبال هوادر در خصوص برگزاری بدون حضور تماشاگر و بحث بر سر برگزاری مسابقه در ورزشگاه دیگر تصریح کرد: شورای تامین این اجازه را نمی دهد و همان روز اول این موضوع را پذیرفتند. کدام ورزشگاه را در چه شرایطی اعلام کردیم. درست است که شاید شرایطی برای حضور تماشاگران فراهم نباشد اما این ورزشگاه (پاس قوامین) یکی از بهترین زمین های ایران را دارد. حالا که زمین خوبی داریم از ما می گیری؟! تنها نکته مثبت این فوتبال همین زمین است. (در این زمان یکی از مدیران رسانه هواداران توضیح می دهد که حتی در صورت اطمینان از حضور تماشاگران، ورزشگاه پارکینگ ندارد).

شجاعی با بیان اینکه تیمش در هفته های اخیر بازی های خوبی انجام داده است، گفت: اگر این امکان وجود داشت که به دلیل دوستی با جواد نکونام سرمربی استقلال علاوه بر گل های مورد نظر برای هواداران، با قدرت بیشتری مقابل پرسپولیس بازی کنند. من کارم را انجام می‌دهم و شما می‌توانید حرف‌های من و عکس‌هایم را تکرار کنید، اما من شما را به چالش می‌کشم و کلماتی پیدا نمی‌کنم که بگویم این یک مسخره به نظر می‌رسد! گفتنش خیلی زشته برادرم در تیم ماشین سازی بود و زمانی که در تراکتورسازی تبریز بودم با او درگیر شدم. نتایج استقلال و پرسپولیس برای من اصلا مهم نیست و تلاش خودم و تیمم برای گرفتن بهترین عملکرد از بازیکنانم مهم است، حالا شاید به قهرمانی یا سقوط تیم منجر شود. دو بازی پیش با صنعت نفت آبادانی انجام دادیم که فوتبالم را از آنجا شروع کردم و عاشق این تیم هستم. اگر قرار بود یک چیز را در نظر بگیرم برای صنعت نفت در نظر می گرفتم اما سخت بازی کردیم و بردیم. فردا هم همینطور است و ربطی به دوستی ندارد. استقلال و پرسپولیس تیم های بزرگی هستند اما آن طور که در بازی استقلال نشان دادم نتایج آنها اصلا برایم مهم نیست.

وی در خصوص تعداد بازیکنان بالای 30 سال این هوادار و اینکه آیا برای فصل آینده تغییراتی در این تیم ایجاد خواهد کرد یا خیر، گفت: ابتدا باید ببینیم که آیا در این فوتبال هستم یا نه. با هوادار ادامه می دهم یا نه چون قراردادم تا پایان فصل است. اسامی که نام بردید بازیکنان باکیفیتی هستند و رزومه خوبی در تیم های قبلی خود دارند. سعی می کنم بهترین عملکرد را از آنها بگیرم و آنها به من کمک کردند. نمی توانم در مورد آینده نظری بدهم، چون نمی دانم در این تیم ادامه خواهم داد یا نه.

سرمربی تیم فوتبال هوادر در پاسخ به این سوال که آیا می خواهد کار خود را با هوادار ادامه دهد یا پیشنهاد بهتری از تیم های دیگر دارد، گفت: من چیزی نگفتم. حدود 10 بازی این افتخار را داشتم که به طور غیرمستقیم در خدمت تراکتورسازی تبریز باشم و اکنون رسما سرمربی هواداران هستم. من مدیون مدیرعامل هوادر هستم و قبل از آن مدیون بازیکنانم هستم که به من کمک کردند. این تعاریف توسط بازیکنانی ایجاد شد که کارهایی را که ما از آنها خواسته بودیم انجام دادند. باید از مالک باشگاه تشکر کنم اما با هیچ تیمی صحبت نکرده ام. در مورد هواداران هم چیزی نمی دانم و روی بازی های باقی مانده تمرکز می کنم.

شجاعی با بیان اینکه فردا محمد میری را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهند داشت، در پاسخ به این سوال که تیمش با وجود گلزنی در اکثر بازی ها گل های زیادی دریافت کرده است، یادآور شد: این ایراد در درجه اول از طرف من است و باید رفع شود بله. ، ما این مشکل را داریم، اما زمان بسیار کمی داریم. با توجه به شدت مسابقات یک روز ریکاوری، یک روز استراحت و فقط یک تمرین تاکتیکی داریم، بنابراین نمی توانیم کار زیادی انجام دهیم و فقط در جلسات ریکاوری و تمرینات روی آن کار می کنیم. به بازیکنانم گفتم اگر گل بزنیم بچه های خط جلو خوب هستند و اگر گل بخوریم خط عقب بد است. ما مطمئناً این مشکل را نداشتیم، نتایج ما بهتر بود.

وی در پاسخ به علاقه هواداران تراکتور به حضورش در این تیم گفت: به نظرم هواداران تراکتور با من خیلی خوب هستند و خاطرات خوبی هم از آن دارم. به نظر می رسد خواسته های من و اشکان دژاگه به ​​تنهایی برای آقای زنوزی (مالک باشگاه تراکتورسازی) سخت بوده است. انشاالله در شرایط بهتری فکر کنیم، این تیم اکنون سرمربی دارد و باید به فکر تصمیمات خود باشند. من و دژاگه یک سال تمام دستمزد نگرفتیم و تقریباً مجانی بازی کردیم و فکر نمی‌کنم کسی بداند. تقاضای ما خیلی زیاد است و در آن زمان نزدیک به 20 میلیارد تومان بود. خیلی چیزها را از قرارداد ما حذف کردند و من خیلی چیزها را از جیب خودم خریدم. من نمی خواهم چت اصلی تیمم را ترک کنم و در زمان مناسب صحبت خواهم کرد.

سرمربی تیم فوتبال هوادر در واکنش به اظهارات حسین فرکی مربی سابق تیم ملی که از سبک بازی تیم خود و محرم نویدکیا تمجید کرده بود، گفت: حسین آقا مهربان است و من. ناخودآگاه سال را به خاطر بسپار 1385. در عین حال به من کمک کردند و با دلسوزی پدرانه به نکاتی اشاره کردند. بحث فلسفه است، یک تیم می تواند اینطور باشد و تیم دیگر نه. نویدکیا در تیمش شاهکاری تولید کرده و می گویم خسته نباشید. من شخصاً از فلسفه ای که نویدکیا به سرعت در تیم خود پیاده کرد، قدردانی کردم و امیدوارم که موفق هم باشد. چیزی که به نظرم اساسی بود، یاد گرفتم و سعی کردم آن را اجرا کنم. مشکلات زیادی وجود دارد، اما حل آنها زمان بر است. حداقل روند اجرای ایده ها شش ماه طول می کشد.

شجاعی ادامه داد: تصور من این است: اگر بخواهیم تفکری که در هر بازی داشتیم را تغییر دهیم باید ببینیم در هر بازی تیم های مقابل چه خواهند کرد. بعد اگر بخواهیم قوی باشیم و خودمان را به تیم های دیگر تحمیل کنیم باید با 15 روش بازی کنیم. اگر باید تغییری ایجاد شود، تیم های حریف باید آن را ایجاد کنند. یک بار دیگر می گویم جمله ای که در مورد عمه گفتم درست نبود و نباید می گفتم. من از همه از جمله خانم ها عذرخواهی می کنم چون نباید استفاده می کردم شاید بهتر بود بچه گانه می گفتم! اگر به کنفرانس های مطبوعاتی نمی آیم، بی ادبی نیست و باید حرفی برای گفتن داشته باشم. باید یه روز بیام که حرفام تکراری نباشه و حوصله ات سر نره.



سرویس داخلی اخبار فوتبال