خوشحالی ساپینتو با یکی از ستاره هایش در غیاب خارجی ها/ بازگشت نقطه امید در دفاع استقلال

گفته می شود مرادمند و حردانی قرار است جای این دو نفر را پر کنند، اما حضور روزبه چشمی در جلوی خط دفاعی چهار نفره استقلال را می توان نقطه حمایتی مطمئن برای این تیم در دیدار مقابل این تیم دانست. هوادار.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

این فوتبالیست کرجی پس از دریافت سه کارت در بازی با ذوب آهن، بازی حساس هفته دوم مقابل آلومینیوم اراک را از دست داد تا زبیر نیک نفس جایگزین وی شود. او حالا پس از محرومیت به دلیل تقابل تک به تک، در دیدار مقابل هواداران به ترکیب استقلال بازخواهد گشت تا روح ساپینتو از غیبت دو بازیکن خارجی استقلال در خط دفاعی راحت شود.

روزبه چشمی هافبک دفاعی 29 ساله تیم استقلال در فصل جاری تاکنون 23 بازی برای این تیم انجام داده و یکی از بازیکنان اصلی و تاثیرگذار این تیم در رقابت های این فصل محسوب می شود.

کوین یاماگا و رافائل سیلوا – هر دو مدافع راست و میانی در تیم استقلال – 4 کارت زرد دریافت کردند و در بازی قبلی محروم شدند تا 50 درصد خط دفاعی استقلال مقابل هواداران تغییر کند.

هافبک ملی پوش آبی پوشان که در بازی جام جهانی مقابل ولز موفق به گلزنی شد، در این فصل به عنوان یک رهبر قدرتمند در خط دفاعی استقلال، حملات زیادی را از تیم های حریف خنثی کرد.