دآنجلو راسل در 2024-25 کجا بازی خواهد کرد؟

روز دوشنبه، لس آنجلس لیکرز سری دور اول خود را در پنج بازی به ناگتس باخت. این دومین بار در بسیاری از فصل‌های پسین است که دریاچه‌ها توسط دنور حذف می‌شوند. یک قرص سخت برای بلعیدن برای لس آنجلس. در این فصل، رئیس تیم و جنرال موتورز راب پلینکا باید تصمیمات سختی بگیرد.

یکی از آنها مربوط به PG D’Angelo است که کمپین چشمگیر 2023-24 برای لس آنجلس داشت. فصل آینده، راسل قرار است گزینه بازیکنی به ارزش 18 میلیون دلار در فصل 25-2024 داشته باشد. به احتمال زیاد راسل نمی خواهد با قراردادی که در حال انقضا است بازی کند. آیا لیکرز راسل را در این فصل تمدید خواهد کرد یا پی‌جی کهنه کار به دنبال تیم جدیدی برای دعوت به خانه است؟

دآنجلو راسل در 2024-25 کجا بازی خواهد کرد؟

در فصل 23-2022، دآنجلو راسل در ضرب الاجل با لیکرز معامله شد. او در 17 بازی آخر خود در فصل عادی و تمام 16 بازی پلی آف خود در سال 2023 بازی کرد. تابستان گذشته، لیکرز با راسل قراردادی دو ساله به ارزش 36 میلیون دلار امضا کرد. با این حال، سال دوم قرارداد او یک گزینه بازیکن به ارزش 18 میلیون دلار است. شکی نیست که راسل می خواهد قرارداد جدیدی در این فصل امضا کند. اگر او فصل 2024-25 را شروع کند، می تواند یک معامله آسان باشد.

پس از باخت به ناگتس در بازی 5، راسل اشاره کرد که او گزینه های خود را در این فصل بررسی خواهد کرد. این بازیکن 28 ساله گفت که در این فصل اهرم کمی دارد و می خواهد از آن استفاده کند. راسل مطمئناً در این فصل خارج از فصل حضور خواهد داشت و ببیند آیا تیم‌هایی پیشنهادهای بهتری نسبت به لیکرز دارند یا خیر. کمپین 2023-24 او بهترین فصل تیراندازی او از آن سوی قوس در (.415)٪ بود. اولین بار در دوران حرفه‌ای‌اش بود که در یک فصل بیش از 40 درصد از آن سوی قوس شلیک کرد.

پلی آف NBA هنوز حتی به دور دوم هم نرسیده است. D’Angelo Russell زمان زیادی دارد تا گزینه های خود را در این فصل ارزیابی کند و تصمیم بگیرد که بهترین حرکت برای حرفه خود چیست. او می تواند در فصل 2024-25 در لیکرز بماند و با یک تمدید دیگر قرارداد امضا کند. یا، راسل می تواند آب آژانس آزاد را آزمایش کند و ببیند آیا تیمی به دنبال یک PG با تجربه است یا خیر. فقط زمان مشخص خواهد کرد که D’Angelo Russell برای این فصل چه برنامه‌ریزی کرده است.



https://sportslens.com/news/lakers-dangelo-russell-could-be-weighing-his-options-on-where-he-wants-to-play-in-2024-25/ منبع: