استقلال بیشتر از پرسپولیس به من پول داد/علی دایی هزینه عمل من را پرداخت/شاید برخی از هواداران پرسپولیس مرا دوست نداشته باشند


رضا اسدی با اینکه دیگر در پرسپولیس بازی نمی کند اما دو سال پیش به تفصیل درباره این باشگاه و پیشنهاد استقلالی ها به او صحبت کرد.

اسدی در 21 اردیبهشت 1401 در گفت و گو با خبروشی مدعی شد که به غیر از پرسپولیس از استقلال و سپاهان هم پیشنهاداتی دریافت کرده است اما خانواده اش تماماً پرسپولیسی بوده اند و به همین دلیل پیشنهاد قرمزها را پذیرفته است. اسدی در خصوص حضورش در استقلال گفت: چند پیشنهاد از استقلال داشتم و پولی که به من دادند خیلی بیشتر از پرسپولیس بود اما دوست داشتم در پرسپولیس فوتبال بازی کنم. اگر دنبال پول بودم به استقلال یا سپاهان می رفتم اما پرسپولیس را انتخاب کردم.

  • من با یحیی گل محمدی مشکلی نداشتم. رابطه من و او سرشار از احترام است. در فوتبال حرفه ای هرکسی وظیفه دارد کار خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهد و سرمربی هرکس را که صلاح بداند به میدان می فرستد.
  • شاید برخی از هواداران پرسپولیس مرا دوست نداشته باشند، اما من همچنان به آنها احترام می گذارم. البته متأسفانه فحاشی در فضای مجازی زیاد است اما کاری از دست ما بر نمی آید.
  • علی دایی به من اعتماد کرد و از حضورم در مسابقات به عنوان بازیکن فیکس استفاده کرد و به همین دلیل همچنان مدیون او هستم. وقتی مجروح شدم عمویم خرج عملم را داد. نیازی به تعریف ندارم، اما هر جا می بینم، تعظیم می کنم.

گفتگو با رضا اسدی



سرویس داخلی اخبار فوتبال