داوری استقلال – ذوب آهن; روزبه اشمی باید اخراج می شد/اعتراض شدید به رفتار دستیاران پر سر و صدا نکونام!



هادی دزفولی در گفت وگویی ارزیابی خود از عملکرد کوپال نظمی، داور بازی استقلال – ذوب آهن را اینگونه بیان کرد: در نیمه اول داوری مشکلی نداشت و اگر او خطا داشت، مشکلی نداشت. بی اثر بود به نظر من کوپال نظمی ژن قضاوت دارد و قانونا قضاوت می کند اما باید ضریب شجاعت خود را افزایش دهد.

وی با بیان اینکه روزبه چشمی باید با دریافت کارت زرد دوم باید از زمین اخراج می شد، گفت: روزبه چشمی با دریافت کارت زرد دوم به دلیل اشتباهی که روی بازیکن ذوب آهن در پشت محوطه جریمه انجام داد باید از زمین اخراج می شد. تیم او. اشتباه داور بود.

کارشناس داوری فوتبال کشور گفت: در دقایق پایانی بازی قبل از گل دوم استقلال، چشمی در محوطه جریمه توسط ذوب آهن به زمین کشیده شد. او سعی کرد داور را فریب دهد اما موفق نشد و در این صحنه پنالتی رخ نداد.

دزفولی درباره لزوم پرورش رفتار صحیح اعضای تیم در قبال گروه داوران بیان کرد: یکی از وظایف و بازتاب های مناسبی که رسانه ها باید داشته باشند بحث فرهنگ رفتاری است. ربیعی سرمربی ذوب آهن به تمام معنا یک جنتلمن است و من ندیدم اعتراض و نگران داور باشد. ملیجکی برای اعتراض به اطراف این مربی وجود ندارد اما از ابتدای فصل رفتار مربی و اعضای تیم استقلال پر از اعتراض و هیاهو نسبت به داوران بوده است.

وی با اشاره به اعتراضات سیدحسین حسینی تصریح کرد: کاپیتان تیم فوتبال استقلال باید مظهر اخلاق باشد اما برای رفع این مشکل به شدت اعتراض کرد.

کارشناس داوری فوتبال کشورمان درباره گل مردود استقلال نیز گفت: قبل از مردود شدن گل استقلال با اشتباه هند، مهاجم این تیم در آفساید بود و کمک داور باید علامت می داد.

بیشتر بخوانید: ویدئو ژست زشت بازیکن استقلال پس از سوت پایان بازی/ حمله هافبک آبی ها به شخصی!



سرویس داخلی اخبار فوتبال