شجاع: در حال بررسی حضور در لیگ قهرمانان آسیا هستیم


سرویس خبر شماره: 2019624
17 مه 1403 ساعت 11:30 ب.ظ.
2.1 هزار |

9نقطه نظر

ما نتوانستیم انتظارات هواداران را برآورده کنیم.

شجاع خلیل زاده پیروزی تراکتورسازی مقابل فولاد را به هواداران و مالک این باشگاه تقدیم کرد.

شجاع: در حال بررسی حضور در لیگ قهرمانان آسیا هستیم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شجاع خلیل زاده زننده گل اول تراکتورسازی در دیدار مقابل فولاد پس از پایان این دیدار گفت: بازی بسیار سختی بود. تیم فولاد واقعا تیم خوبی بود. شرایط بازی بحرانی بود، زیرا فولاد برای سقوط نکردن می‌جنگید و ما برای ماندن در صدر جدول می‌جنگیم. نیمه اول خوب بازی نکردیم و در نیمه دوم بهتر شدیم.

او ادامه داد: خدا را شکر توانستیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم. این پیروزی را به هواداران عزیز و مالک تیم که برای تیم زحمت می کشند تقدیم می کنیم. امیدوارم بتوانیم مقابل مس رفسنجان در جام حذفی پیروز شویم و به جام حذفی نزدیک شویم.

شجاع در پاسخ به اینکه آیا تراکتورسازی به لیگ قهرمانان آسیا فکر می کند، گفت: ما اینطور فکر می کنیم، زیرا هواداران بیش از این انتظار دارند. امسال نتوانستیم انتظارات هواداران را برآورده کنیم. انشاالله بتوانیم انتظارات آنها را به بهترین نحو برآورده کنیم.

کاپیتان تراکتورسازی در پاسخ به اینکه گل امروز او مشابه گل سال آسیا در سال 2019 بود، گفت: فکر می کنم سومین یا چهارمین گلی بود که اینطوری زدم. من در تمرین چنین گل هایی زدم. خدا را شکر می کنم. به لطف تلاش بچه ها بود که توانستم گل بزنم.

مجله اخبار فوتبال داخلی