داوری که اریک تن هاگ پیش از این در این فصل با او درگیر شده بود برای فینال جام حذفی تایید شد – اخبار نقل و انتقالات و اخبار منچستریونایتد


اندی مدلی، داور مسابقه، داور فینال جام حذفی امارات 2024 بین منچستریونایتد و منچسترسیتی در روز شنبه 25 مه تایید شده است.

یونایتد قرار است برای دومین بار متوالی به مصاف سیتی برود، پس از اینکه در مرحله نیمه نهایی رقابت ها به طور چشمگیر کاونتری سیتی را شکست داد.

در طول یک فصل ناامید کننده که در آن عملکردها و نتایج بسیار مورد انتظار باقی مانده است، اریک تن هاگ و بازیکنانش هنوز این فرصت را دارند که با به دست آوردن چند ظروف نقره و تا حدودی غرور و منزلت قبلی را به پایان برسانند. گمشده.

خود مرد هلندی بارها گفته است که جام حذفی برای یونایتد وضعیتی است که باید انجام شود یا بمیرد، با توجه به اینکه وقایع این فصل در اولدترافورد چگونه رخ داده است.

مهمتر از دیدگاه یونایتد این است که اگر سیتی را در ومبلی شکست دهند، می توانند مخفیانه راهی لیگ اروپا شوند.

با این حال، صعود به جمع شش تیم برتر برای شیاطین سرخ، که دوشنبه شب سیزدهمین شکست خود را در لیگ برتر از کریستال پالاس متحمل شدند، کار دشواری به نظر می رسد.

بالا بردن جام حذفی همچنین می‌تواند به حمایت از ادعای تن هاگ برای ماندن در اولدترافورد کمک کند و زمان بیشتری برای تحقق بخشیدن به دیدگاهش در یونایتد به او داده شود.

تصمیم برای نامیدن مدلی به عنوان داور فینال جام حذفی ممکن است علاقه تن هاگ را که قبلاً با او درگیری داشته، جلب کند.

در 3 مارس، یونایتد با نتیجه 3-1 از سیتی شکست خورد، اما پس از اینکه مدلی از خطای کایل واکر روی مارکوس راشفورد خودداری کرد، این مسابقه با جنجال‌هایی همراه شد. همچنین یک مورد دیگر وجود داشت که در آن ادرسون دروازه بان به نظر می رسید آلخاندرو گارناچو را به طور غیرقانونی در داخل محوطه جریمه پایین آورد اما باز هم مادلی چیزی به یونایتد نداد.

بعد از بازی، یک تن هاگ خشمگین گفت: «لحظه های تعیین کننده به نفع ما نبود. نمی گویم این تکل از سوی کایل واکر بود. راشی به من تایید کرد که تماسی وجود داشته است.»

“این یک لحظه تعیین کننده در بازی است زیرا در ضد حمله آنها به گل رسیدند. به برنامه پایبند بودیم و لحظه اقدام بی پروا دروازه بان سیتی (روی گارناچو) را داشتیم. ما در اینجا واقعاً به یک برد یا حداقل یک تساوی نزدیک بودیم.”

در همین حال، مادلی پس از دریافت تماس برای قضاوت فینال ابراز غرور کرد. او به اتحادیه فوتبال انگلیس گفت: دریافت این انتصاب باعث خوشحالی و افتخار است.

“از لحاظ داخلی، این بزرگترین بازی در دوران حرفه ای هر داوری است، بازی ای که همه ما با تکمیل دوره داوری رویای آن را می بینیم. من فقط می توانم تصور کنم که رهبری دو تیم در مقابل ومبلی فروخته شده چگونه خواهد بود.”

دریافت این انتصاب در پشت کار سخت من در این فصل واقعاً تواضع کننده است.

مادلی در این فصل سه بار دیگر یونایتد را قضاوت کرده است. هری لنارد و نیک هاپتون به عنوان کمک داور به داور متولد هادرزفیلد خواهند پیوست. سایمون هوپر چهارمین داور با مایکل اولیور در VAR خواهد بود. پیتر بنکس در حمایت خواهد بود و استوارت برت دستیار.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/05/09/referee-who-erik-ten-hag-previously-clashed-with-this-season-confirmed-for-fa-cup-final-279953/ منبع: