پرسپولیسی ها به فکر مصدومیت های بازگشت اراک باشند/خودت را نابود کن استقلال قهرمان است/مدیریت باشگاه همچنان نیازمند پاکسازی است



محمد نوری بازیکن سابق تیم استقلال در گفتگو با خبرورزشی درباره پیروزی استقلال مقابل ذوب آهن گفت: چقدر جالب است که بلافاصله بعد از بازگشت آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس و حذف نورچسمی، استقلال راهی برای آمدن پیدا کرد. پس از واگذاری بازگشت گل زودهنگام مقابل ذوب آهن برای کسانی که نمی دانند. به پرسپولیسی‌ها پیشنهاد می‌کنم برای اینکه فوتبال یاد بگیرند و بدانند کامبک چیست، چند بار فیلم استقلال مقابل ذوب آهن را تماشا کنند تا شاید آن‌طور از بریدگی حذفی دور نشوند و یک فستیوال مختلف بخورند. اهداف.

وی درباره شایعات اینترنتی مبنی بر کمک استقلال به این تیم برای قهرمانی بیان کرد: پرسپولیس تاکنون با چند گل آفساید و پنالتی های اعلام شده توانسته به این نقطه برسد. این را باید به کسانی گفت که از همه امکانات برای محرومیت بازیکنان استقلال استفاده می کنند.

وی ادامه داد: سروش رفیعی قصد داشت بوی سیاوش یزدانی را در جریان بازی با سپاهان له کند و او را خفه کرد! یا در بازی تراکتورسازی امید عالیشاه از زمین سنگ برمی داشت و به سمت هواداران پرتاب می کرد، اما نه محرومیتی بود، نه تذکری، نه اخطاری، فقط بازی تبریز را 3 بر صفر به سود پرسپولیس اعلام کردند. سپس حسینی یک کلمه گفت “جریمه من برای فدای سر فلانی” او را برای یک جلسه تبعید می کند. خودشان را نابود کردند و به هر شکلی می خواهند چرخ استقلال را بگذارند اما این تیم در هر شرایطی قهرمان می شود چون لیاقتش را دارد، هر که لیاقتش را داشته باشد به آن می رسد.

نوری که در ماه های اخیر – پس از اختلافات لفظی نکونام و مدیرعامل باشگاه – با مصاحبه یا انتشار مطالبی انتقادی از خطیر، بسیاری او را منتقد اول باشگاه می دانستند، در مورد جدایی مدیرعامل استقلال از این باشگاه شفاف سازی کرد. گروه: آقای خطیر از ابتدا به اندازه باشگاه استقلال نبود و در کنار آن، یک سبد هم داشت، ماجرای بدهی میلیون یورویی استراماچونی! کت مدیرعامل استقلال برای او گشاد بود و به همین دلیل نتوانست کارش را به درستی انجام دهد. رياست مديرعامل استقلال جاي افراد بزرگ است نه هر فردي. خیلی ها از این کت خوششان نمی آید و نباید آن را بپوشند چون خیلی زود گریه شان می کند!

نوری تاکید کرد: البته باید به مالکان جدید باشگاه گوشزد کنم که اگر قصد پاکسازی باشگاه استقلال به خصوص اتاق مدیریت آن را داشتند باید به کار خود ادامه دهند زیرا هنوز اتاق مدیریت استقلال باید تمیز شود تا به نتیجه برسد. شرایطی که این استقلال بتواند در آرامش عمل کند. متاسفانه هنوز هم در باشگاه استقلال کسانی هستند که فقط به دنبال شهرت، پول و صعود به رده های این قشر قدیمی هستند و اصلا به فکر استقلال و هوادارانش نیستند. اگر مالکان جدید یک بار در جمع پیشکسوتان استقلال حضور داشته باشند و با دل باز بنشینند، می فهمند که چرا در طول یک سال گذشته در بین مسئولان باشگاه پیشکسوتی نبود.

بازیکن استقلال سال گذشته تاکید کرد: شاید الان وقت گفتن این حرف ها نباشد اما می ترسم تصمیماتی گرفته شود که مثل استخوان وسط گلوی آقای علی عسگری و دوستانش بماند. یا اگر باید تغییر کند، استقلال بیشتر آسیب خواهد دید. امیدوارم این بحث ها به گوش مالکان جدید باشگاه برسد. متأسفانه لیدرهای فعلی باشگاه استقلال یا کاری از دستشان بر نمی آید و یا اگر چیزی می دانند فقط برای پیشرفت و ارتقای خودشان است نه تیم عزیزمان. با نگاهی به اتفاقات دو سال اخیر مالکان جدید متوجه می شوند که چه افراد موفقی از مجموعه مدیریتی باشگاه رفته اند و چه افرادی همچنان زیر سقف این باشگاه برای دیگران نقشه می کشند.

بیشتر بخوانید: توضیح مالک استقلال درباره نام جدید باشگاه/ برای تغییر طبق قانون عمل می کنیم



سرویس داخلی اخبار فوتبال