داور بازی پرسپولیس از قطر می آید/ سوت های جنجالی داور علیه تیم عثمر


نساجی و پرسپولیس عصر امروز از بیست و ششمین روز لیگ برتر به مصاف یکدیگر خواهند رفت. اگرچه پرسپولیسی ها در دیدار دوشنبه شب به انتخاب مدنی فر برای قضاوت او اعتراضی نداشتند اما تاریخ نشان می دهد که قرمزها با این داور مشکل جدی داشتند.

تنها داور دارای مجوز داوری تاکنون در مسابقات این فصل سه بار با کمک داور ویدئویی بازی های پرسپولیس را سوت زده است که دو مورد از آنها بسیار جنجالی بود.

پرسپولیسی ها هنوز دربی خارج از خانه را فراموش نکرده اند. مود در این دیدار تحت تاثیر جو مسابقه نتوانست قضاوت خوبی داشته باشد. دوانی فر در این دیدار رابطه خوبی با داوران عراقی در اتاق VAR نداشت و به دلیل تکل بسیار وحشیانه روی پای دانیال اسماعیلی فر در اخراج حمیدی فر ناکام ماند. دوانی فر در این صحنه اصلا اشتباه را ندید و به گفته هواداران پرسپولیس با موقعیت یابی ضعیف در تعیین نتیجه این دیدار و شاید قهرمانی لیگ تاثیر داشت. البته داوران عراقی در اتاق VAR هم کمکی به او نکردند.

پیش از این فنادی فر بازی رفت سپاهان – پرسپولیس را نیز بر عهده داشت و با وجود اینکه پرسپولیس در آن دیدار شکست خورد و شهاب زاهدی با کارت قرمز بازی را ترک کرد، قضاوت او مورد اعتراض قرمزها قرار نگرفت.

اما مود در اولین بازی سال جدید مقابل گل گهر سیرجان نتوانست تصمیم جالبی بگیرد و با اخراج اسمار و نگرفتن پنالتی عالیشاه بار دیگر در کانون توجه قرار گرفت که این موضوع مورد تایید اکثریت قرار گرفته است. کارشناسان

داور بازی پرسپولیس از قطر می آید/ سوت های جنجالی داور علیه تیم عثمر

در آن دیدار موعد در نیمه اول به دلیل اعتراض خود اخطار گرفت و در نیمه دوم اسمار به دلیل دو قدمی که به داخل زمین رفت و اعلام کرد جان بازیکن حریف در خطر است با کارت قرمز اخراج شد. او در نیمه اول به خاطر خطای گل گهر روی عالیشاه پنالتی نگرفت و به دلیل اعتراض عالیشاه به او کارت زرد داد و پس از پایان بازی از سوی کاپیتان سرخ ها توبیخ شد که البته او جواب داد. علیشاه. پس از این دیدار با وجود پیروزی در سیرجان، باشگاه پرسپولیس در واکنش به قضاوت اساسی و اشتباهات تیم داوری بیانیه ای صادر کرد.

حالا فنادی فر با این سابقه قضاوت دیدارهای پرسپولیس در این فصل، دیدار فوق العاده حساس نساجی و پرسپولیس را در جو سنگین ورزشگاه وطنی قائم شهر قضاوت خواهد کرد. هیچ تعصبی در مورد قول و احکام آن نمی توان داشت، به خصوص که مستقیماً از دوحه به قائم شهر می آید. سوت مهم ترین دیدار این روزهای فوتبال این قاره (فینال جام ملت های اسپور) به صدا درآمد. ای کاش مثل همان بازی جسورانه و بی خطا بود.

بیشتر بخوانید: بدترین اتفاق برای پرسپولیس در آستانه دیدار حساس مقابل نساجی رخ داد



سرویس داخلی اخبار فوتبال