عکس های حذف شده از اینستاگرام/ آیا این ستاره می رود؟ + عکس

داروین نونس، مهاجم لیورپول با 85 میلیون پوند، فصلی پرفراز و نشیب را پشت سر گذاشته و به خاطر عملکردش مورد انتقاد قرار گرفته است. گمانه زنی های زیادی مبنی بر علاقه لیورپول به جدایی از نونس در این تابستان وجود داشت و نونس با کاری که انجام داد به این شایعات دامن زد. ملی پوش اروگوئه ای تمام عکس های خود با لباس لیورپول را از صفحه رسمی اینستاگرام خود حذف کرد. تنها عکس های خانوادگی و عکس های او با لباس بنفیکا و اروگوئه باقی مانده است.

گفته می شود بارسلونا نونس را به عنوان جایگزینی برای روبرت لواندوفسکی در نظر گرفته است. لواندوفسکی از زمان پیوستن به این باشگاه در سال 2022 با قراردادی 42.5 میلیون پوندی از بایرن مونیخ به یکی از پردرآمدترین بازیکنان بارسا تبدیل شده است. او هنوز 2 سال از قراردادش باقی مانده است اما به نظر می رسد باشگاه در تلاش است تا تابستان امسال او را بفروشد تا مشکلات مالی حل شود. طبق گزارشی از The Sun، بارسا معتقد است که نونس می تواند جایگزین او شود و مایل است قیمت درخواستی لیورپول برای مهاجم اروگوئه ای را برآورده کند.

نونس یکی از پردرآمدترین بازیکنان آنفیلد است، اما دستمزد او که حدود 14000 پوند در هفته تخمین زده می شود، هنوز به طور قابل توجهی کمتر از حقوق لواندوفسکی است. این گزارش همچنین ادعا می کند که این بازیکن برای پوشیدن آبی و نارنجی ابراز علاقه کرده است، اما از وضعیت فعلی خود در مرسی ساید خوشحال است.

بیشتر بخوانید: جزئیات جدید درگیری کلوپ و صلاح/ دیدار سرمربی آلمانی از ستاره مصری + فیلم

عکس های حذف شده از اینستاگرام/ آیا این ستاره می رود؟  + عکس

سرویس اخبار فوتبال خارجی