داور نتیجه دربی را مشخص کرد!

آدرین رابیو، هافبک فرانسوی یوونتوس به عملکرد داوری خود مقابل اینتر اعتراض کرد.

VAR این حادثه را بررسی کرد، جایی که داور یک ضربه ایستگاهی برای تحت فشار قرار دادن زکریا درست در لبه محوطه جریمه اعلام کرد و گفت که او به وضوح در خط نیست. ما می‌خواستیم برنده شویم، اینتر را در جدول سری آ پشت سر بگذاریم و به ناپولی و میلان فشار بیاوریم. هنوز امتیازهای زیادی وجود دارد که می‌توانیم تا پایان فصل از دست بدهیم، اما در این شرایط صحبت درباره کسب اسکودتو دشوار خواهد بود.



مجله اخبار فوتبال خارجی

“من از عملکرد خود و تیم راضی هستم. بازی فوق العاده ای انجام دادیم، اما متأسفانه نتوانستیم دروازه را باز کنیم. درست مانند لیگ قهرمانان اروپا، فقط با یک گل شکست خوردیم و فکر می کنم یوونتوس در همه بازی ها بود.” ” “ما دو بازی بهتر از تیم مقابل انجام دادیم. ما دو بار به اینتر گل زدیم و شاید باید یک پنالتی برای یوونتوس اعلام می شد. فکر می کنم داور نتیجه بازی را تعیین کرد. “اینتر.” این اتفاق برای دنیس زکریا در داخل جعبه رخ داد. و این اتفاق مهمی بود که متاسفانه روند بازی را تغییر داد.

یوونتوس که در بازی دیشب مقابل اینتر رکورد 16 بازی بدون شکست در سری آ را داشت، در خانه با گل هاکان چالهان اوغلو مقابل نراتزوری با نتیجه 1-0 شکست خورد و شانس جدیدی برای قهرمانی در سری آ داد. آدرین رابیو در پایان بازی از عملکرد تیمش راضی است و مدعی شد که تصمیمات داور نتیجه دربی ایتالیا را رقم زده است.


سرویس خبر شماره: 1817983 |
15 فروردين 1401؟ 12:01 |
3,411 امتیاز خبر|

2نظرات

آدریان رابیو: