دخیا با ولا و ماتا به دنبال تجربه جدیدی هستند


سرویس خبر شماره: 2018016
11 مه 1403 ساعت 3:50 ق.ظ.
1.7 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

10 بازیکن بدون تیم برای فصل 2023/24;

باورش سخت است، اما یک سال از آخرین حضور داوید دخیا در مستطیل سبز می گذرد.

دخیا با ولا و ماتا به دنبال تجربه جدیدی هستند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، از تابستان 2023 تا به امروز که فصل فوتبال اروپا رو به پایان است، روزهای زیادی می گذرد و در این مسیر بازیکنان زیادی به دلیل مشکلات قراردادی از تیم های خود جدا شده و در حال حاضر آزاد هستند. عوامل

دیوید دخیا:
سختگیری داوید دخیا در انتخاب باشگاه وضعیت این بازیکن را تغییر داد و او با وجود پیشنهاداتی که از النصر و نیوکاسل دریافت کرد ترجیح داد یک فصل در خانه بماند. مدافع اسپانیایی سابق منچستریونایتد می تواند در یورو 2024 در کنار لاروخا حضور داشته باشد اما در چنین شرایطی باید این مسابقات را از تلویزیون خانگی خود تماشا کند.

2014284

خوان ماتا:
دیگر هم تیمی و هموطن خود، داوید دخیا، در ابتدای فصل گالاتاسرای را ترک کرد و با قراردادی کوتاه مدت به ویسل کوبه ژاپن پیوست، اما این قرارداد تنها سه ماه اعتبار داشت و او از ابتدای فصل در خانه بوده است. سال فصل. ماتا که در اوقات فراغت خود به هنر و نقاشی می پردازد، این روزها مشغول مراسم نقاشی خود است و به زودی یک گالری در منچستر افتتاح خواهد کرد.

1975579

شکدران مستفی:
قهرمان سال 2014 جهان که 5 فصل در آرسنال حضور داشت و با این تیم 2 جام حذفی را کسب کرد، حالا بدون تیم است.
موستافی در زمستان 2021 با انتقال آزاد توپچی ها را ترک کرد و به شالکه رفت و با آنها به بوندسلیگا 2 سقوط کرد. سپس او آن را در اسپانیا با لوانته تجربه کرد و حالا هیچ باشگاه دیگری او را از تابستان 2023 نمی خواهد.

2016381

خسا رودریگز:
دو لیگ قهرمانان، یک لالیگا و یک جام باشگاه های جهان؛ اینها تنها بخشی از افتخارات خسا رودریگز است.
بازیکنی که در سنین بسیار پایین به عنوان پدیده جدید رئال مادرید معرفی شد، به دلیل تصمیمات بد، دوران فوتبال خود را بسیار کوتاهتر و کمتر از آنچه که باید درخشان کرد.
جسی پس از جدایی از پاری سن ژرمن در سال 2020، قراردادهای یک ساله با سایر تیم ها امضا کرد و فصل را بدون باشگاه در 31 سالگی به پایان می رساند و به کار خود در کوریتیبای برزیل پایان می دهد.

2016382

الکسی ویدال:
او همچنین جام های متعددی را با بارسا به دست آورده و رویاهای بزرگی در سر دارد.
ویدال که فرصت زیادی برای نشان دادن توانایی های خود در بارسلونا نداشت، به سویا بازگشت تا شاید خود را احیا کند. اینطور نشد و نقل و انتقالات قرضی هم درست نشد و در نهایت به اسپانیول رفت.
سقوط به اسپانیول در سال گذشته آخرین چیزی بود که او نیاز داشت. بعد از آن دیگر او را با پیراهن تیم دیگری ندیدیم.

2016383

ممدوح ساخو:
چندی پیش کاپیتان پاری سن ژرمن و مدافع میانی لیورپول این روزها خانه نشین شده است.
ساخو که فصل های زیادی را در لیگ برتر سپری کرد، در سال 2021 کریستال پالاس را به قصد بازگشت به کشورش و پوشیدن پیراهن مون پلیه ترک کرد.
اما این نیز بخش جدیدی از مجموعه اشتباهات او بود. ساخو در سومین فصل خود تبدیل به نیمکت نشین مطلق شد و در نوامبر 2023 دوران حرفه ای خود را در مون پلیه به پایان رساند.

1944939

اندی دلورت:
دلوره تیم های مختلفی را در لیگ 1 فرانسه تجربه کرده و گل های زیادی برای آنها به ثمر رسانده است.
این مهاجم فرانسوی پس از پایان ماجراجویی در اروپا با مبلغی نسبتا ارزان به ام صلال قطر پیوست.
یک فصل و نیم بازی در آب های خلیج فارس برای او کافی به نظر می رسید تا از این تیم قطری جدا شود و منتظر تماس سایرین باشد.

1975762

انور القاضی:
وینگر هلندی که با پیراهن استون ویلا می شناسیم، در 28 سالگی تیمی برای بازی ندارد.
القاضی پس از یک دوره قرضی ناموفق در اورتون تصمیم گرفت به سرزمین مادری خود سفر کند و به پی اس وی آیندهوون پیوست. فصل اول خوب بود اما سال دوم او را از این باشگاه جدا کرد.
او در پنجره تابستانی 2023 به ماینتس نقل مکان کرد، اما کمتر از دو ماه در آنجا ماند و با فسخ قراردادش با باشگاه آلمانی، یک سال را در یک انتقال رایگان گذراند.

1923837

سیمون زازا:
هواداران فوتبال ایتالیا که سعی داشتند پنالتی باجو در جام جهانی 1994 را فراموش کنند، در یورو 2016 و مقابل تیم ملی آلمان زازا را در قالب باجو ندیدند، اما این بازیکن اهدافی مشابه بهترین بازیکن ایتالیایی داشت. زمان و باعث سردرگمی کونته شد. زازا اکنون در خانه مستقر است و در شرایط فعلی باید به دنبال تیم جدیدی باشد.

2016384

کارلوس ولا:
ستاره مکزیکی لس آنجلس اف سی احتمالا به روزهای جوانی خود در بازی برای آرسنال فکر می کند. مردی که گزینه نقل و انتقالات بارسلونا بود و حتی در زمستان نامش در بین گزینه های پرسپولیس شنیده می شد، حالا خودش را بدون تیم می بیند و در 35 سالگی می خواهد به فوتبالش ادامه دهد.

1919637

مجله اخبار فوتبال خارجی