درخشان ترین پاس گل هفته در ورزشگاه بهنار

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دربی کرمان که در ورزشگاه باهنر بین شاگردان فرزاد حسین خانی و امیرقلانوی برگزار شد، اگرچه آبی های سیرجان به دقایق پایانی نیمه اول رسیدند اما در دقیقه 43 شاگردان … حسین خانی روی یک پاس گلزنی کرد و اول بازی کرد تا کار گل گهر که به دنبال کسب سه امتیاز مسابقه بود، سخت شود.
اما بلافاصله پس از گل مس کرمان شاهد همکاری سه بازیکن گل گهر برای به تساوی کشیدن در وقت های اضافه بودیم. جایی که پاس برگشتی مرتضی تبریزی از خط میانی به فروزان رسید سپس ضربه محکم گل گهر پشت مدافعان مس و در سمت راست خط دفاعی آن تیم به محمد خدابنده لو رسید که شروع به جدایی کرده بود و در ادامه با حرکتی تکنیکی با پا راست توانست پاس بدهد. توپ را از بازیکن حریف در جریان کنترل زیبا و فنی خود دریافت کرد و در موقعیت خوبی برای پاس قرار گرفت.
هافبک جوان گل گهار سپس با پاس بیرونی دقیق فرصت گلزنی را به تبریزی داد تا در وقت اضافه نیمه اول با در آغوش گرفتن پای دقیق گل تساوی را به ثمر برساند.
هفته اول رقابت های لیگ بیست و دوم 9 گل به ارمغان آورد که البته تقریبا نیمی از آن ها در بازی گل گهر و مس کرمان به ثمر رسید که پاس گل خدا بنده لو بهترین پاس گل هفته و حتی فراتر از آن به عنوان او بود. یکی از بهترین پاس گل های فصل را انجام داد.

در این لحظه مرتضی تبریزی که خودش توپ را در میانه زمین به فروزان داده بود، پس از چند ثانیه در محوطه جریمه مس ظاهر شد تا پاس خدابنده لو را به گل اول گلگر در دربی تبدیل کند.کرمان.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1841748
11 سپتامبر 1401 @ 7:44 ب.ظ
3.9 هزار |

1نقطه نظر

سه پاس گل اول قلانوی در کرمان؛

محمد خدابندلو هافبک تیم فوتبال گل گهر سیرجان بلافاصله پس از گل اول مس کرمان زمینه ساز گل تساوی تیمش شد.

درخشان ترین پاس گل هفته در ورزشگاه بهنار