درخشش ون دایک با آمار شگفت انگیز بازیکن منچستریونایتد خلاصه شد

هواداران لیورپول به خوبی به درخشش ویرجیل فن دایک عادت کرده اند، زیرا از زمان حضورش از ساوتهمپتون در ژانویه 2018 شاهد عملکرد عالی او در قلب خط دفاعی ما بودند.

حتی با این حال، ممکن است این خطر وجود داشته باشد که کاپیتان قرمزها را بدیهی بگیریم، و سطوحی که او در آن فعالیت می کند با یک آمار باورنکردنی که دوشنبه شب به دست آمد، آشکار شد.

در نیمه اول در جریان شکست 4-0 منچستریونایتد توسط کریستال پالاس، Squawka Live واقعیت شگفت انگیزی را به اشتراک گذاشت. در X این موضوع نشان می‌دهد که هلندی چقدر قدرتمند است و بازی بدی که یکی از بازیکنان شیاطین سرخ در سلهرست پارک تحمل کرده است.

Empire of the Kop را در اینستاگرام (empireofthekop@) اینجا دنبال کنید

پست کردند: کاسمیرو در نیمه اول مقابل کریستال پالاس چهار بار دریبل خورد، دو برابر تعداد دفعات دریبل زدن ویرجیل فن دایک در 2998 دقیقه لیگ برتر این فصل (2).

بیشتر بخوانید: “بسیاری از هواداران می پرسند …” – رومانو به وضعیت بازیکن لیورپولی پس از کاری که اخیرا انجام داد می پردازد.

بیشتر بخوانید: لیورپول آماده است تا افزایش دستمزدی را به استاد شگفت انگیزی که در برابر اسپرز به ارمغان آورد، ارائه دهد.

دیدن مردی که در پنج قهرمانی رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا – که دو مورد از آنها در فینال به قیمت ما تمام شد – فوق‌العاده بود، چنین شب سختی را مقابل پالاس تحمل کرد و در نهایت این بازیکن برزیلی هفت بار دریبل را پشت سر گذاشت (Sofascore).

جیمی کاراگر بود کاملا کوبنده در ارزیابی خود از نمایش این بازیکن 32 ساله در اسکای اسپورت، و به جرات می توان گفت که بسیاری از هواداران لیورپول به خاطر زحمات رقبای سرسخت خود دچار کلاهبرداری خواهند شد.

اگرچه این آمار برای Casemiro وحشتناک است، اما سطوح استراتوسفری که ون دایک در آن فعالیت می کند را نیز برجسته می کند.

دریبل زدن فقط یک بار به ازای هر 1500 دقیقه در زمین – که تقریباً 17 بازی کامل است – برای یک مدافع میانی قابل توجه است، و حتی بهترین سکانس او ​​از این نظر نیست. از مارس 2018 تا آگوست 2019، او 50 بازی در لیگ برتر را بدون یک بار شکست در دریبل انجام داد (talkSPORT).

چنین درخششی ثابت نشان می‌دهد که چرا روسای لیورپول به درستی مشتاق هستند تا به محض پایان دوره فعلی، تمدید قرارداد کاپیتان باشگاه را تمدید کنند، در حالی که قرارداد فعلی هلندی به سرعت به آخرین سال خود نزدیک می‌شود. به سادگی نمی توان به او اجازه داد که در آینده ای قابل پیش بینی از در بیرون برود.

🚨 EOTK Insider با نیل جونز: سوالاتی که آرن اسلات باید در لیورپول به آنها پاسخ دهد، جایی که آموریم اشتباه کرد و خیلی چیزهای دیگر!



https://www.empireofthekop.com/2024/05/07/van-dijk-casemiro-dribbled-past-statistics/ منبع: