درخواست رسانه های ایتالیایی برای کونته: بازگشت به سری آ.

آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام همچنان جایگاه بالایی در فوتبال ایتالیا دارد.


سرویس خبر شماره: 1817516 |
12 فروردين 1401 ساعت 12:44 |
214 امتیاز خبر|

0نظرات

مقاله ای که در شماره امروز این روزنامه منتشر شد، از کونته تمجید کرد و گاتزتا از او خواست که چالش بازگشت به لیگ ایتالیا را بپذیرد. در این مقاله از کونته به عنوان یکی از معماران فعلی فوتبال ایتالیا یاد شده است.
روزنامه کوریره دلو اسپورت نیز در مورد اعطای جایزه بهترین سرمربی ایتالیایی سال به این مربی گفت که اهدای این جایزه تنها چند روز قبل از بازی حساس اینتر و یوونتوس به او معنای زیادی دارد و خاطرات خوبی را از این مربی زنده می کند. گذشته
کونته پیش از این هدایت هر دو تیم را بر عهده داشته است. او سه سال را روی نیمکت یوونتوس گذراند، سه جام لیگ ایتالیا را به دست آورد و در دو سال حضورش روی نیمکت اینتر یک بار هم جام را بالای سر برد. او در این فصل به تاتنهام رفت و قراردادی 18 ماهه با این تیم امضا کرد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

کونته یکی از بهترین مربیان فوتبال ایتالیا محسوب می شود که در حال حاضر تاتنهام را مدیریت می کند، اما فصل گذشته توانست با اینتر قهرمان لیگ شود.
او پس از کسب این عنوان و شکست یوونتوس برای 9 عنوان متوالی، جایزه بهترین مربی سال را برای فصل 2020-212020 دریافت کرد. او اولین اسکودتو اینتر را پس از 11 سال برای این تیم به دست آورد، یک امتیاز بیشتر از استفانو پیولی.
روزنامه معروف گاتزتا دلو اسپورت هنگام قرار دادن عکس این مربی 52 ساله در صفحه اول خود از تیتر “آیا کونته برمی گردد” استفاده کرد.