چارچوب مشترک مجیدی و دل پیرو در دوحه

در حاشیه کنگره فیفا که روز گذشته در دوحه برگزار شد، میرشاد مجیدی، رئیس فدراسیون فوتبال دقایقی با الکساندر دل پیرو صحبت کرد و در نهایت با او عکس گرفت.

میرشاد ماجدی و وظیفه سنگینی که تا مجمع عمومی فدراسیون فوتبال ایران در انتظارش است. اگر مدیر فنی فدراسیون فوتبال با استفاده از ارتباطات خود بازی های دوستانه خوبی را برای تیم ملی تدارک ببیند، بدون شک تیم ملی این شانس را خواهد داشت که در جام جهانی عملکرد خوبی داشته باشد و حتی در این مسابقات بدرخشد و به گروهی که منتظر بود دسترسی پیدا کند. دیدم میرشاد ماجدی از این دیدارها برای تیم ملی چیزهای خوبی رقم می زند یا خیر.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یکی از مهم ترین اتفاقات قبل از شروع جام جهانی دوحه حذف ایتالیا قهرمان اروپاست که بدون شک از جذابیت های جام جهانی 2022 می کاهد. صحبت ها مطرح شده است اما این یکی از جذابیت های فوتبال است و مهمتر از آن، فوتبال برای ایتالیا ادامه خواهد داشت. نه تنها ایتالیا، بلکه ستارگان زیادی شانس حضور در جام جهانی را از دست دادند، از جمله محمد صلاح ستاره فوتبال مصر که نتوانست تیمش را به جام جهانی برساند و در مرحله حذف تیم ملی کشورش بود. ضربه پنالتی در بازی Lost the Last.


سرویس خبر شماره: 1817510 |
12 فروردين 1401 ساعت 12:25 |
2,516 |

1نظرات