درخواست غیرمنتظره قرمزها برای جذب مهاجم استقلال / بهانه خروج بازیکن که باعث شد خبر آبی ها جا بیفتد.

مطهری که سابقه بازی در تراکتورسازی را در گذشته دارد، به دلیل ترافیک سنگین بازیکنان خط حمله، به احتمال زیاد امسال شانس کمی برای بازی خواهد داشت. در چنین فضایی باید دید مسئولان باشگاه استقلال با پیشنهاد مطهری از تراکتورسازی چه می کنند و چه اتفاقات جدیدی در این زمینه رخ خواهد داد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

ارسلان مطهری مهاجم باتجربه استقلال که در چند سال گذشته گل های مهمی برای تیمش به ثمر رسانده بود، اگرچه در ابتدای نقل و انتقالات تابستانی قراردادش را با استقلال تمدید کرد اما حالا با پیشنهاد خوب تراکتورسازی تبریز مواجه شده است.

زمانی که مدیران استقلال با این چالش مواجه شدند که لیست خود را خالی کنند و نام دو بازیکن را از لیست خود خط بزنند، یکی از مهاجمان مطرح آن تیم با پیشنهاد خوب باشگاه تراکتورسازی مواجه شد.

ساپینتو چند روز پیش با جدایی مطهری مخالفت کرده بود اما حالا به دلیل اضافه شدن قائدی و یزدانی و پر شدن لیست استقلال، سرمربی پرتغالی باید دو بازیکن را از لیست خارج کند. سرمربی پرتغالی هنوز نظر قطعی درباره جدایی بازیکنان از این تیم ندارد اما پیشنهاد تراکتورسازی به مطهری می تواند بهانه ای برای جدایی این مهاجم باشد.

پیشنهاد تراکتورسازی در شرایطی به مطهری رسید که مسئولان استقلال رضایت نهایی را صادر نمی کنند. این در حالی است که ریکاردو ساپینتو هنوز نظر نهایی خود را درباره مطهری به مسئولان باشگاه اعلام نکرده است.