درموت گالاگر می گوید بازیکن لیورپول در مقابل تاتنهام ریسک بزرگی کرده است

درموت گالاگر گفت که یکی از بازیکنان لیورپول در نیمه دوم پیروزی 4-2 مقابل تاتنهام در آنفیلد در روز یکشنبه، ریسک بزرگی را انجام داد.

تا زمانی که جو گومز توپ را به کرنر فرستاد، میهمان نیمی از 4 گل را جبران کرده بود، اما با انجام این کار، با سر برنان جانسون در داخل محوطه جریمه تماس گرفت. این حادثه توسط VAR بررسی شد اما هیچ خطایی روی این بازیکن 26 ساله انجام نشد.

داور سابق لیگ برتر در اسکای اسپورت دو سنت خود را به خاطر این اتفاق پرداخت. Ref Watch صبح دوشنبه، و او با تصمیم داخل زمین موافقت کرد و در عین حال اذعان کرد که قمار مدافع قرمزها در نهایت موجه است.

Empire of the Kop را در اینستاگرام (empireofthekop@) اینجا دنبال کنید

گالاگر گفت: زمانی که بازیکنی به وضوح اول توپ را می گیرد، زدن پنالتی دشوار است، اما خطر بزرگی برای ایجاد چنین چالشی وجود دارد. اگر او قبل از توپ با بازیکن تماس بگیرد، مطمئناً یک پنالتی خواهد بود، زیرا کفش او چقدر بلند خواهد بود.

بدون شک او توپ را می‌گیرد، بنابراین فکر می‌کنم در آن موقعیت، احتمالاً می‌گوید که دفاع عالی است. ریسک بزرگ، اما ریسکی که در نهایت ارزش انجام آن را داشت، زیرا پنالتی دادن خطا نبود.»

بیشتر بخوانید: “آنها کاملاً سخت هستند …” – گزارشگر انتقال در مورد هدف 26 ساله لیورپول هشدار می دهد

بیشتر بخوانید: فابریزیو رومانو دو منطقه برای تماشای برنامه های تابستانی لیورپول را برجسته می کند.

ما فکر می‌کنیم که این یک ارزیابی منصفانه از گالاگر است – گومز توپ را بازی می‌کرد و به درستی آن را به دست آورد، اما او مطمئناً وقتی پایش آنقدر بالا بود و (البته به طور تصادفی) سر جانسون را قطع کرد، خودش را برای دریافت پنالتی باز گذاشت.

در روزی دیگر، این تصمیم می‌توانست به راحتی مقابل لیورپول گرفته شود و اگر یک ضربه نقطه‌ای زده می‌شد و نتیجه 4-3 به ثمر می‌رسید، آنفیلد برای دقایق پایانی بازی دیروز مکانی فوق‌العاده عصبی بود.

خوشبختانه، پل تیرنی – که در درگیری های قبلی بین این دو تیم یک میله برق گیر برای بحث و جدل بود – آن را شایسته مداخله ندانست و این تنها بحث نیمه مناقشه آمیز از مسابقه ای بود که بازیکنان به جای مسئولان انجام می دادند. بر سرفصل ها تسلط داشت.

برای گالاگر به‌عنوان یک ناظر بی‌طرف، گفتن اینکه این خطای گومز نبود، گویا بود، حتی اگر بپذیریم که این بازیکن 26 ساله واقعاً با بلند کردن پایش در چنین نزدیکی به جانسون، ریسک کرد.

🚨 EOTK Insider با نیل جونز: سوالاتی که آرن اسلات باید در لیورپول به آنها پاسخ دهد، جایی که آموریم اشتباه کرد و خیلی چیزهای دیگر!



https://www.empireofthekop.com/2024/05/06/gallagher-gomez-risk-penalty-incident-liverpool-spurs/ منبع: